Leroy Merlin: O nouă campanie prin care aduce în prim plan cele peste 4500 de produse românești disponibile în magazine și online

Magazin Leroy Merlin. FOTO Total PR
Magazin Leroy Merlin. FOTO Total PR

Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță lansarea campaniei „Produse Românești”. Demarată odată cu Ziua Națională a României, atât în mediul online, cât și în magazinele fizice din întreaga țară, această inițiativă își propune să evidențieze produsele fabricate pe plan local din portofoliul companiei. Cu peste 4500 de articole produse în România și o colaborare consolidată cu mai bine de 300 de furnizori autohtoni, Leroy Merlin joacă un rol semnificativ în sprijinirea economiei locale.

Prin această campanie, Leroy Merlin își reafirmă angajamentul față de dezvoltarea durabilă și economia circulară, principii după care își ghidează întreaga activitate. Inițiativa are ca obiectiv promovarea produselor locale și sprijinirea comunității, aducând în prim-plan autenticitatea și conexiunea pe care retailerul o are cu clienții români.

Campania este lansată la nivel național, iar mesajul său va fi diseminat pe principalele canale media: online, pe website-ul Leroy Merlin, în email-uri dedicate, dar și pe rețelele sociale. Totodată, produsele locale vor fi distinct marcate și semnalizate la raft, în toate magazinele Leroy Merlin din țară, încurajând clienții să facă alegeri responsabile și să sprijine producția locală.

Cu ”Produse Românești”, Leroy Merlin aduce în prim-plan peste 4500 de articole fabricate în România, evidențiind astfel diversitatea și calitatea produselor oferite de producătorii locali. Totodată, peste 300 de furnizori cu care lucrează retailer-ul sunt  business-uri românești, atât producători, cât și distribuitori.

“La Leroy Merlin, credem într-o Românie autentică și durabilă, unde fiecare alegere contează. Prin campania “Produse Românești”, ne angajăm să sprijinim producătorii locali, să promovăm economia circulară și să construim împreună o comunitate mai puternică. Autenticitatea și sustenabilitatea nu reprezintă doar principii în cadrul Leroy Merlin, ci sunt valori pe care le îmbrățișăm și le aducem la viață în fiecare proiect pe care îl derulăm și în fiecare casă, prin intermediul produselor noastre. Prin această acțiune, ne propunem să transformăm fiecare achiziție într-o contribuție la o comunitate mai puternică și suntem mândri să fim alături de clienții noștri români în această călătorie spre un viitor mai bun pentru toți”, a subliniat Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin.

Sub sloganul “La Leroy Merlin, fericirile mari se construiesc din mii de produse românești”, campania reflectă angajamentul retailerului de a oferi tuturor produse și servicii locale, accesibile pentru îmbunătățirea locuinței, la cel mai bun preț. Mai mult, în cadrul Leroy Merlin există un departament dedicat ce monitorizează zilnic prețurile și acolo unde este cazul, acestea sunt ajustate pentru a le asigura clienților produse la prețuri mici pentru toate proiectele lor de reamenajare.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*