Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive a avut vânzări de peste 1 milion de euro, anul trecut, și estimează o creștere de peste 60% în 2023

Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de 2022. Pentru anul acesta, estimează o creștere organică a business-ului, cu peste 60%, pe fondul cererii mai mari pe zona de digitalizare și odată cu amplificarea nevoii de automatizare.

Companiile care activează în industriile în care forța de muncă este insuficientă, precum logistică și retail, și care implică multă muncă repetitivă, sunt cele care vor investi anul acesta cu precădere în proiecte de automatizare și digitalizare, potrivit analizei TARA Interactive.

„Investițiile în această direcție nu țin de o industrie anume, ci de dimensiunea companiilor, de maturitatea businessului și de nevoia de a găsi soluții reale la probleme precum lipsa de personal sau eficientizarea proceselor. Spre deosebire de ultimii doi ani, în 2023 observăm o presiune mai mare pe companii în direcția automatizării proceselor. Schimbările legislative, viteza avansului tehnologic, nevoia de a face față concurenței și modificărilor socio-economice forțează liderii de companii să găsească noi modele de monetizare și modele de business pentru a crea valoare mai mare și a rămâne pe piață”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

Compania vizează pentru 2023 o prezență mai mare pe piața de software internațională, în special, prin extinderea portofoliului de clienți în SUA și în Europa, dar și creșterea numărului de angajați, atât la biroul din București, cât și la cel din Chișinău, și consolidarea poziției în rândul angajaților actuali și viitori, ca organizație prielnică în care merită să lucrezi și să te dezvolți.

În 2023, compania va continua pe direcția stabilită anul trecut și se va axa pe o mai bună acoperire a industriilor de fintech, eCommerce, logistică și retail, cu accent pe zonele de automatizare a proceselor, robotizare, inteligență artificială și procesare de informații de tip Big Data.

„În această direcție, pentru Web, utilizăm tehnologii variate de backend precum .Net Core, Node.js, Go, PHP, Java, și tehnologii de frontend ca Vue.js, React. De asemenea, dezvoltăm aplicații desktop în .Net, și aplicații mobile în React Native. Avem experiență în tehnologii Blockchain, AI, roboți de automatizare și integrări de sisteme complexe”, mai spune Vlad Lepădatu.

Despre TARA Interactive

TARA Interactive este o companie românească inovativă, care contribuie la transformarea digitală a clienților săi prin furnizarea de servicii de dezvoltare software și consultanță care stimulează competitivitatea și inovația. TARA Interactive se află într-o poziție unică de a-și sprijini clienții, având la bază instrumente și metodologii bine închegate pentru a realiza și livra rapid proiecte software complexe.

A fost înființată în 1991 ca o companie de IT orientată către implementarea de noi tehnologii. În prezent, TARA Interactive are peste 50 de angajați în birourile din București și Chișinău și desfășoară proiecte internaționale în SUA, Marea Britanie, Europa, România, etc., în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, eCommerce și retail.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*