Leonthe Bags, brandul românesc de genți de lux, discută oportunitatea deschiderii unui magazin fizic cu parteneri din Europa și Orientul Mijlociu  

FOTO 2 Value

Nu mai este nicio mirare faptul că și în 2023 piața de eCommerce va continua să se dezvolte și în metaverse, iar popularitatea NFT-urilor este departe de a se diminua. După ce au înregistrat un succes fără precendent în artă, a venit timpul ca blockchain-ul să revoluționeze și sfera de modă în 2023. Pe unii i-a luat prin surprindere, unii se așteptau deja la această schimbare în peisajul pieței de eCommerce, iar alții au început să lucreze imediat la strategii și tactici pentru a profita la maximum de inovația adusă de NFT-uri. Printre aceștia se numără și brandul premium LEONTHE, brand românesc de fashion care creează colecții exclusive de genți office din piele italiană de bovină, în combinație cu piele exotică.

Printre planurile companiei se numără prezența fizică, în viitorul apropiat, în câteva magazine din Spania, Italia, Elveția, Franța, dar și extinderea prezenței pe cele mai importante platforme de cumpărături online destinate brandurilor de lux. În ceea ce privește dezvoltarea brandului LEONTHE, focusul companiei este să dezvolte mai multe produse pentru segmentul de clienți din zona office, urmând ca în 2024 să inaugureze primul magazin fizic, fie în Europa de Vest, fie în Orientul Mijlociu. Compania nu ia în calcul deocamdată deschiderea unui magazinfizic în România, unde puterea de cumpărare este aștepată să fie mai redusă comparative cu alte state.

Sunt încântată de faptul că putem aduce în exclusivitate un concept inovativ în sfera premium a lumii fashion pentru segmentul office. Brandul LEONTHE, un brand destinat exclusiv zonei office ce îmbrățișează cea mai noua tehnologie ca element de identificare a autenticității, a luat naștere pornind de la o nevoie personal. Privind spre viitor, LEONTHE își propune să își extindă portofoliu de produse concentrându-se numai pe zona office si să se impună pe piața produselor de lux. Menținându-și angajamentul față de sustenabilitatea mediului și autenticitate, brandul nostru intenționează să ofere în continuare colecții exclusive de genți din piele ediție limitată, asigurându-se să livreze ceea ce promite. Accentul va rămâne pe materiale de înaltă calitate, măiestrie impecabilă și design minimalist, iar LEONTHE va continua să reprezinte alegerea perfectă pentru oamenii de afaceri care prețuiesc deopotrivă luxul și rafinamentul în ținuta lor office de zi cu zi“, declară  Andreea Leonte, fondator și designer LEONTHE bags.

Compania a intrat propriu-zis pe piața de retail la începutul anului 2022, însă istoria din spatele colecției de genți special destinate activităților office a început în anul 2017, când Andreea Leonte a luat hotărârea să propună pe piața accesoriilor high-end gențile din piele de bovină în combinație cu piele exotică, cu un touch elegant și sofisticat.

În ceea ce privește aspectul impactului asupra mediului, filozofia și practica brandului LEONTHE promovează sustenabilitatea în modă și nu încurajează “fast fashion-ul”. Gențile brandului sunt manufacturate într-un atelier local din Firenze, Italia, cunoscut pentru tradiția marochinăriei păstrată timp de secole. Atelierul este o afacere de familie, iar calitatea manufacturii este recunoscută internațional de unele dintre cele mai mari mărci de lux. Se lansează anual o singura colecție, într-un număr limitat de piese. O parte din materia primă necesară fabricării genților provine din Europa, respectiv Italia, dar și din Asia, unde este verificată și însoțită de certificatul de trasabilitatea al acesteia.
Industria produselor de lux s-a luptat mereu cu riscul produselor contrafăcute. Un raport al Harvard Business Review arată că articolele de lux contrafăcute au reprezentat 70% din totalul de 4,5 trilioane de dolari al pieței. Pentru a face față cu succes acestor probleme, companiile de modă high-end au început să se întoarcă spre tehnologiile blockchain, pentru a putea dovedi autenticitatea produselor de brand.
Astfel, LEONTHE a devenit primul brand românesc de genți office de lux care a implementat NFT-urile în procesul de autentificare a celor 90 de produse din colecția 2022 / 2023. Compania are în prezent, peste 18 colaboratori și angajați, iar pentru anul 2023 și-a bugetat o cifră de afaceri de 180.000 de euro.

Popularitatea NFT-urilor s-a diversificat și în alte domenii, cum ar fi fashion, mai ales în perioada pandemiei. Conform studiilor recente, odată cu creșterea populației tech savvy și a practicii work-from home, piața de eCommerce fashion din România este estimată să ajungă la US$3,104.3 de milioane în 2023, reprezentând 46% din piața totală de eCommerce din țară, conform datelor Statista.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*