Cum a evoluat business-ul Lensa.ro la 170 de angajați și afaceri de peste 10 milioane Euro

Magazin Lensa. FOTO Lensa PR
Magazin Lensa. FOTO Lensa PR

Lensa.ro, magazin online și offline de optică fondat în 2013, şi-a majorat de zece ori cifra de afaceri în perioada 2017-2020, ajungând la 10,8 milioane euro (52,98 mil. lei) anul trecut, în creștere cu 98% față de anul 2019. De asemenea, numărul de angajaţi a crescut cu peste 155 în ultimii patru ani, echivalentul unui avans de 1033%, la 170 de angajați.

Cumulată, cifra de afaceri pentru perioada mai 2013 – aprilie 2021 s-a apropiat de circa 25 de milioane de euro (122,66 mil. lei).

Anul acesta, în primele 4 luni, cifra de afaceri Lensa a crescut din nou, la 3,6 milioane euro (17,6 mil. lei), cu 91% comparativ cu ianuarie – aprilie 2020, când a fost înregistrată o cifră de afaceri de 1,88 milioane de euro (9,2 mil.lei).

Lensa.ro a crescut constant în ultimii ani ca cifră de afaceri şi a investit an de an în extinderea rețelei de magazine proprii. Anul 2020 a reprezentat pentru companie anul cu cele mai mari investiţii de expansiune, respectiv peste 500.000 euro, în deschiderea a cinci showroom-uri de optică. În cei opt de ani de la înfiinţare, fondatorii Lensa.ro au realizat investiţii de peste 700.000 euro.

“În 2013, Lensa a început ca un eCommerce care vindea lentile de contact colorate. La finalul primului an a înregistrat o cifră de afaceri de 15.000 euro pe această nișă. Ulterior, business-ul a fost extins pentru a acoperi toată zona lentilelor de contact și a ochelarilor de soare. Apoi, pe măsură ce Lensa a devenit un retailer omnichannel, am început să dezvoltăm rețeaua de magazine care a ajuns între timp la 9 magazine. Al 10-lea, cel din Ploiești, este planificat pentru a fi inaugurat la jumătatea lunii mai. Acum, după cei opt ani, zona de ochelari de vedere a devenit o componentă definitorie a evoluției business-ului”, a declarat Daniel Crăciun, CEO & Founder Lensa.ro.

Lensa.ro a avut, până în prezent, peste 400.000 de clienți, care au făcut peste 760.000 de comenzi. În tot acest timp, au fost oferite 225.000 de consultații.

“Luna aceasta Lensa împlinește opt ani și cu această ocazie ne dorim să sărbătorim cu reduceri de până la 80%, începând cu 4 mai, atât în online cât și în magazinele fizice din București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați și Pitești”, a adăugat Daniel Crăciun.

În cele nouă magazine proprii Lensa din România sunt expuse produse ale celor mai cunoscute branduri la nivel internațional: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Polaroid, etc. Gama de lentile de vedere și de contact este și ea completă, având toți furnizorii importanți în portofoliu, precum Essilor, Hoya, Zeiss și Alcon.

“Vom continua să extindem rețeaua de showroom-uri și anul acesta. Considerăm că magazinele fizice Lensa oferă o experiență inedită, iar clienții pot proba produsele și pot primi consultanță de specialitate”, a mai spus Daniel Crăciun.

În magazinele Lensa.ro, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice etc.), dar și de tipul de viciu de refracție (lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a două perechi de ochelari, de distanță și de aproape etc.).

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun. Brandul de optică își propune să pună la dispoziția clienților un concept aparte, prin intermediul showroom-urilor sale, și să ofere într-un cadru elegant o gamă largă de servicii, de la consultații optometrice, până la consultanță specializată pentru adaptare la lentilele de contact, recomandări pentru ochelari de vedere, de soare și lentile de contact, facilitând concomitent accesul la un portofoliu larg de produse de la cei mai mari furnizori mondiali, disponibile atât pe Lensa.ro, cât și în magazinele offline.

Primele magazine fizice au fost deschise în București și Cluj, iar din 2020 au urmat cele din Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov. Anul acesta vizează deschiderea de noi magazine specializate în România, primele fiind cele de la Galați și Pitești.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*