Retargeting Biz oferă soluții inteligente magazinelor online care vor să se extindă simplu și eficient în străinătate

Shopping online. FOTO TheDigitalArtist
Shopping online. FOTO TheDigitalArtist

Retargeting Biz, o platformă de marketing automatizat, cu un portofoliu de aproape 1000 de clienți, vine în întâmpinarea magazinelor online care își propun să se extindă în străinătate, cu o serie de propuneri inteligente, eficiente și accesibile.

Dat fiind progresul remarcabil al tehnologiei, în prezent, orice companie se poate adresa unui public global, răspândit pe mai multe piețe de desfacere. Potrivit unui studiu realizat de WorldBank, în 2019, Întreprinderile Mici și Mijlocii (IMM-uri) au reprezentat 90% din afacerile la nivel mondial, asigurând peste 50% din locurile de muncă disponibile global.

Cu toate acestea, provocările de ordin financiar, logistic și comercial sunt prezente la tot pasul. De multe ori, extinderea globală presupune deschiderea unor noi birouri și recrutarea unei echipe locale. Astfel de inițiative sunt, de obicei, costisitoare și necesită timp și efort. Drept urmare, cea mai viabilă soluție la îndemâna magazinelor online rămâne stabilirea unor parteneriate strategice care să le ofere serviciile de marketing, logistice sau de suport clienți, necesare în procesul lor de penetrare a noilor piețe.

Serviciile oferite de Retargeting Biz se adresează tocmai acestor puncte critice cu care se confruntă magazinele online, punându-le la dispoziție un software de marketing automatizat all-in-one care să le permită conceperea, coordonarea și implementarea campaniilor automatizate de marketing dintr-o singură platformă pentru mai multe țări, simplu și eficient.

Cum poate ajuta Retargeting Biz magazinele online să se extindă în străinătate?

  • Oferă acces la conținut de marketing disponibil în 7 limbi diferite (engleză, română, greacă, spaniolă, italiană, maghiară și bulgară).
  • Pune la dispoziție consultanță profesională oferită de echipe dedicate, localizate în 4 țări europene (România, Grecia, Bulgaria, Ungaria).
  • Oferă posibilitatea de a personaliza campaniile de marketing pentru fiecare segment de public (local sau străin), respectând întocmai particularitățile lingvistice și culturale.
  • Conferă oportunitatea de extindere eficientă prin intermediul automatizării.
  • Gestionează concomitent campanii de marketing pe mai multe canale de comunicare (Email, SMS, Notificări Push, Pop-up-uri, Google, Facebook & Instagram)

Savelectro, saltul de la național la internațional

Savelectro, un magazin online cu produse electrice, s-a extins de curând în Ungaria folosind serviciile Retargeting Biz. În acest fel își poate gestiona ambele afaceri din Satu Mare, folosindu-se de un singur partener de marketing, evitând costurile asociate deschiderii unui birou local sau recrutării unei echipe dedicate.

VeroSlim, un singur partener de marketing în cinci țări

VeroSlim, ceaiurile vedetelor din România, a decis la începutul anului să își centralizeze activitățile de marketing prin Retargeting Biz pentru totate cele cinci magazine online pe care le deține la nivel european. Prin urmare, toate campaniile de marketing pentru România, Germania, Italia, Marea Britanie și Franța sunt implementate și administrate prin intermediul platformei Retargeting Biz, în mod unitar, rapid și eficient.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*