În orice moment, pe eMAG sunt sute de mii de produse cu eticheta Super Preț, cât în patru hipermarketuri de 10.000 de metri pătrați

Irina Pencea. FOTO Smart Point

Preocuparea sporită a clienților de a ține în frâu cheltuielile casei  într-o perioadă cu inflație și facturi mari îi determină să caute și să compare prețuri de la mai multe magazine, în funcție de care aleg produsul la prețul cel mai bun. Pe eMAG, prețul competitiv este marcat cu eticheta Super Preț. Această etichetă este afișată la peste 300.000 de produse din toate grupele de nevoi, provenind atât din oferta eMAG cât și a sellerilor din eMAG Marketplace.

Eticheta Super Preț este acordată pe baza unui algoritm automat de comparare a prețurilor prin care sunt scanate ofertele online de la mai mulți comercianți relevanți pentru fiecare categorie de produse, la fiecare 15 minute. Ofertele de pe platforma eMAG care sunt la un nivel competitiv raportat la ofertele scanate primesc astfel eticheta Super Preț. Pe măsură ce algoritmul învață, numărul de produse acoperite și viteza de actualizare a ofertelor cu eticheta Super Preț cresc și ele.

„Un an de inflație crescută și facturile mari au accentuat două tendințe de consum: clienții sunt tot mai atenți la prețuri și compară ofertele de la mai mulți comercianți înainte de a lua decizia de a cumpăra ceva. La eMAG punem la treabă tehnologia pe care am dezvoltat-o și le simplificăm experiența de cumpărare, ei nemaifiind nevoiți să mai alerge prin magazine în căutarea unui preț bun. Acest algoritm are capacitatea de a căuta cele mai mici prețuri pentru orice produs, din oricare categorie, din zeci de magazine pe care, după ce le compară foarte rapid, le marchează cu ajutorul etichetei Super Preț. Clienții noștri au la dispoziție în fiecare săptămână, în medie, de aproape patru mai ori multe produse cu oferte competitive decât pot găsi într-un hipermarket de 10.000 de metri pătrați,” a declarat Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.  

Eticheta Super Preț reprezintă un instrument și pentru cei 36.000 de selleri care vând pe platforma eMAG.ro și care, în acest fel, au acces la informații relevante din piață și își pot promova ofertele competitive, în beneficiul clienților. Peste 90% dintre ofertele disponibile pe eMAG cu eticheta Super Preț provin de la sellerii din Marketplace.

De la mobilier pentru casă și gradină până la produse pentru îngrijire personală sau jucării, eticheta Super Preț acoperă toate categoriile de produse de care au nevoie romanii. Astfel, în medie, la nivelul unei luni, gama de oferte cu eticheta Super Preț pentru fiecare categorie numără zeci de mii de produse precum:

  • Mobilier – peste 82.500 de oferte
  • Produse pentru casă- aproape 70.000 de oferte
  • Cărți și produse media- peste 48.500 de oferte
  • Mobilier de grădină și piscine- peste 38.500 de oferte
  • Textile pentru casă- peste 21.300 de oferte
  • Jucării- peste 16.600 de oferte
  • Articole sanitare- Peste 14.800 de oferte
  • Produse de îngrijire și make up- peste 12.300 de oferte
  • Articole pentru copii – peste 8.600 de oferte
  • Articole de igienă – peste 8.000 de oferte

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*