foodpanda introduce noi funcționalități în aplicație: comanda de grup, tips pentru livrator și secțiune de recompense pentru utilizatori

Livrator foodpanda. FOTO Total PR
Livrator foodpanda. FOTO TotalPR

Platforma de comenzi și livrări rapide foodpanda România anunță integrarea unor noi funcționalități în aplicație: comanda de grup, ce permite opțiunea ca mai mulți utilizatori să se alăture aceleiași comenzi, tips pentru livrator – posibilitatea de a oferi bacșis pentru livratori direct din aplicație, dar și secțiunea de recompense (rewards) pentru utilizatori.

Funcționalitatea comandă de grup poate fi accesată din pagina dedicată fiecărui restaurant listat în cadrul platformei, prin butonul Începe comanda de grup. Ulterior, utilizatorul care inițiază comanda de grup trimite link-ul generat de platformă colegilor de birou sau prietenilor invitându-i să se alăture grupului de comandă. Astfel, fiecare persoană își poate adăuga preparatele preferate în coșul grupului înainte de check-out. După plasarea comenzii, funcționalitatea oferă un rezumat cu totalul de plată al fiecărui utilizator pentru produsele pe care acesta le-a comandat independent.

Potrivit reprezentanților companiei, opțiunea de comandă de grup este disponibilă doar pentru comanda în cadrul aceluiași restaurant și nu există un număr maxim de persoane care se pot alătura unei comenzi. Dintre aplicațiile de food delivery care reunesc oferta mai multor restaurante, foodpanda este singura platformă de pe piața locală care are disponibilă această opțiune în prezent.

În ceea ce privește funcționalitatea tips pentru livrator, aceasta este activă pentru comenzile achitate online de la restaurantele și magazinele care livrează prin flota de livratori foodpanda. Suma pe care utilizatorii o pot oferi bacșiș livratorilor pornește de la 3 lei și nu are o limită maximă, putând fi setată din pagina de Checkout a comenzii.

Totodată, compania a lansat și secțiunea de rewards (recompense) în aplicația mobilă a platformei, parte din programul de fidelitate desfășurat de foodpanda, cu o componentă de gamificare. Astfel, cu fiecare comandă plasată, utilizatorii câștigă puncte în baza insignelor acumulate (de exemplu: insigna shopaholic pentru 2 comenzi din categoria shops sau insigna cashless pro pentru 2 comenzi cu plata online). Ulterior, aceste puncte pot fi transforma în vouchere valorice garantate din Magazinul de recompense al aplicației.

„Continuăm să dezvoltăm noi funcționalități în cadrul platformei, menite să simplifice procesul de comandă al utilizatorilor noștri și a le oferi cea mai bună experiență atunci când aleg serviciile foodpanda. Astfel, fie că se află la birou, la școală sau la o petrecere, odată cu introducerea opțiunii de comandă de grup, clienții foodpanda nu trebuie să își mai facă griji că omit vreun preparat atunci când comandă pentru altă persoană.

Totodată, dacă vor să ofere tips pentru livratori o pot face foarte ușor în cadrul platformei, dacă aleg să facă plata comenzii online, fără a mai avea grija banilor cash la momentul livrări comenzii. În plus, fiecare comandă le poate aduce puncte și insigne pe care orice fan foodpanda trebuie să le colecționeze și care le vor aduce reduceri garantate în Magazinul de recompense al aplicației, o premieră pentru o platformă de food delivery în România”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*