Telekom România anunță digitalizarea tuturor proceselor pe care clienții le pot realiza pe website-ul companiei

Sediul Telekom România. FOTO C. George
Sediul Telekom România. FOTO C. George

Telekom Romania, grupul de companii cu cel mai mare ritm de creștere al abonaților de mobil, lansează noi funcționalități digitale, automatizând astfel toate procesele pe care clienții le pot realiza pe website-ul companiei www.telekom.ro.

Începând de astăzi, cei interesați se pot porta în rețeaua Telekom Romania 100% digital, indiferent dacă dețin o cartelă sau un abonament mobil. Procesul se realizează în trei pași simpli și durează în medie cinci minute, iar clienții au la dispoziție două opțiuni: portare la un abonament din portofoliul Telekom Romania sau portare împreună cu achiziționarea unui smartphone din oferta disponibilă online.

De asemenea, clienții își pot reînnoi de acum abonamentul mobil din magazinul online, folosind contul MyAccount. Aceștia pot alege abonamentul care răspunde cel mai bine nevoilor pe care le au în domeniul telecomunicațiilor, la care pot adăuga și un telefon mobil, pentru un avans începând cu 1 leu.

Atât în cazul portării, cât și al reînnoirii abonamentului împreună cu achiziționarea unui smartphone, perioada contractuală pentru abonamentul mobil este de 24 de luni, iar dispozitivul poate fi achitat integral sau în rate lunare egale, în același interval de timp. Taxa de livrare este standard, de 3,57 euro (TVA inclus), calculat la cursul euro din luna emiterii facturii.

„Digitalizarea și orientarea către client reprezintă unii dintre cei mai importanți piloni ai companiei. Astfel, demersurile pe care le-am realizat în ultimii ani au fost pentru simplificarea proceselor și pentru a oferi abonaților noștri posibilitatea de a realiza cât mai multe operațiuni online.

Suntem bucuroși să anunțăm că prin cele mai noi funcționalități implementate pe website-ul Telekom Romania, portare în rețeaua companiei și reînnoirea abonamentului mobil, oferim o experiență 100% digitală și sigură clienților noștri.

Aceștia au la dispoziție online toate informațiile de care au nevoie și pot realiza digital, din confortul propriei case, toate operațiunile presupuse de achiziționare de produse și servicii din portofoliul companiei. Vom continua să ne digitalizăm și să devenim o companie agilă, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor consumatorului modern”, a declarat Gabriel Trăistaru, Director Digitalizare în cadrul Telekom Romania.   

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*