Strategiile prin care companiile pot obține creșteri ale vânzărilor online de până la 800%

Shopping online. FOTO TheDigitalArtist
Shopping online. FOTO TheDigitalArtist

Companiile pot obține creșteri ale vânzărilor de până la 600-800%, prin sporirea traficului organic pe website-urile lor chiar și de 10 ori, potrivit experților în digital marketing din cadrul agenției ClickBrainiacs. Potrivit acestora, influențarea ratei de click în SERPs, optimizarea pe plan local, sau targetarea unor cuvinte cheie mai puțin competitive vor fi printre tendințele care vor domina piața serviciilor de digital marketing în 2023.

Agenția de digital marketing ClickBrainiacs a înregistrat o creștere considerabilă în 2022, sporindu-și cifra de afaceri de cu 36% mai mult decât în anul precedent. Bugetele totale administrate de companie pentru campaniile ppc au depasit suma de 700.000 Euro, iar pentru serviciile SEO, bugetele au depasit suma de 250.000 Euro.

În anul precedent, compania a adăugat în portofoliu clienți din sectoarele medical, financiar, software, beauty, fashion, articole pentru casa și grădină, sau turism. Cele mai solicitate servicii au fost serviciile de optimizare SEO, companiile urmărind să își sporească traficul pe website-urile proprii și să își crească, astfel, vânzările.

„Este un fapt de la sine înțeles că din ce în ce mai mulți antreprenori caută metode facile pentru a câștiga vizibilitate în motoarele de căutare, decizie care, în consecință, le poate aduce și traficul mult-dorit pe website. Am observat că tot mai multe companii la început de drum vizează domeniul comerțului online, iar cererea pentru serviciile de marketing digital este în creștere. Numai în 2022 am înregistrat peste 100 de solicitări din partea companiilor care au nevoie de consultanță și implementare. Tocmai din acest motiv, venim în întâmpinarea acestora, dar și a celor care doresc să-și creeze un avantaj competitiv în piață și le suntem aproape, cu sfaturi practice, a căror eficiență a fost dovedită de experiența acumulată de noi pe parcursul anilor”, a declarat Sorin Vîlcea, CEO Agenția ClickBrainiacs.

Agentia Clickbrainiacs a lansat și o nouă serie de E-bookuri, care scoate în evidență avantajele optimizarii SEO pentru business-urile prezente în mediul online. Seria debutează cu un Ebook gratuit, 10X Trafic Organic si 20 de Milioane Vanzari! ce tratează cinci metode diferite pentru a depăși competiția prin tactici simple, dar eficiente! Eficiența tacticilor este susținută de studiile de caz prezentate în E-book, în care sunt expuse succint provocarile întâlnite și strategiile aplicate pentru clienții agenției și rezultatele obținute.

E-book-ul relevă și tendințele prognozate de agenție pentru anul următor la care vor apela companiile pentru a scala business-urile lor online, precum influențarea ratei de click în SERPs, optimizarea pe plan local sau targetarea unor cuvinte cheie mai puțin competitive. În plus, la finalul Ebook-ului se regăsesc și câteva studii de caz, cu grafice și numere care demonstrează eficacitatea metodelor descrise.

„Lansarea acestui E-book coincide cu o creștere semnificativă a interesului pentru comerțul online pe piața din România, iar acest lucru înseamnă că, în doar câțiva ani, vom avea parte de o concurență acerbă, mai ales pe segmentele care sunt deja la mare căutare. Prin redactarea Ebook-ului vrem să demonstrăm antreprenorilor că există mereu oportunități pentru a face o afacere mai vizibilă în mediul online, chiar și în contextul unei nișe dominate de competiție. 10X Trafic Organic și 20 de Milioane Vanzari! este primul Ebook din seria de materiale dedicate optimizării SEO, însă intenționăm să mai lansăm cel puțin încă două E-bookuri până la final de an” a completat Sorin Vîlcea.

Valoarea pieței de marketing digital din România era estimată în 2022 la peste 140 de milioane de Euro. Piața este strâns legată de sectorul comerțului electronic, care a luat amploare odată cu perioada pandemiei și și-a continuat creșterea și în anii următori.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*