SRCF Brașov a deschis ofertele pentru “Quick Wins”

Cale ferată. FOTO Pixabay.com

Sucursala Regională de Căi Ferate Brașov a deschis ofertele depuse la procedura de licitație publică pentru “Proiecte tip Quick Wins – Lucrări de eliminare a restricțiilor de viteză pentru reabilitarea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii”, 21 de loturi.

În cadrul procedurii, un singur agent economic, Asocierea Drum Asfalt- Zue, a depus oferte pentru 19 loturi, pe următoarele intervale de stații:

►Lot 3 Teiuș – Aiud, între km 399+900 – 400+650 (fir I+II)

►Lot 4 Teiuș – Aiud, între km 400+650 – 403+700 (fir II)

►Lot 5 Teiuș – Aiud, între km 400+650 – 403+700 (fir I)

►Lot 6 Teiuș – Aiud, între km 403+700 – 407+200 (fir II)

►Lot 7 Teiuș – Aiud între km 403+700 – 407+200 (fir I)

►Lot 8 Teiuș – Aiud, între km 407+200 – 411+750 (fir II)

►Lot 9 Teiuș – Aiud, între km 407+200 – 411+750, (fir I)

►Lot 10 Teiuș – Aiud, între km 411+750 – 412+850 (fir I+II)

►Lot 11 Aiud – Unirea, între km 412+850 – 414+800 (fir I+II)

►Lot 12 Aiud – Unirea, între 414+800 – 417+100 (fir I+II)

►Lot 13 Aiud – Unirea, între 417+100 – 419+250 (fir I+II)

►Lot 14 Aiud – Unirea, între 419+250 – 421+800 (fir I+II)

►Lot 15 Aiud – Unirea, între 421+800 – 424+500 (fir I+II)

►Lot 16 Aiud – Unirea, între 424+500 – 427+000 (fir I+II)

►Lot 17 Unirea – Războieni, între 427+000 – 429+700 (fir I+II).

►Lot 18 Unirea – Războieni, între 429+700 – 432+200 (fir I+II)

►Lot 19 Unirea – Războieni, între 432+200 – 433+200 (fir I+II)

►Lot 20 Războieni – Călărași Turda, între 433+200 – 434+000 (fir I+II)

►Lot 21 Războieni – Călărași Turda, între 434+000 – 435+600 (fir I+II)

Valoarea totală estimată a celor 19 loturi este de 263.870.895,57 RON, fără TVA

Finanțarea este prevăzută în Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), conform Tabelului 25. Costul pentru proiectele de tip Quick Wins finantate prin PNRR, OUG nr. 124/2021, Legea Bugetului de Stat nr. 317/2021 și HG nr. 209/2022. În cadrul proiectului se vor realiza lucrări de înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii și realizarea căii fără joante.

Principalele beneficii rezultate în urma lucrărilor sunt: eliminarea restricțiilor și a limitărilor de viteză,

eliminarea costurilor cauzate de restricții/limitări, creșterea eficienței activității de operare, diminuarea efectelor adverse asupra mediului, readucerea stării tehnice a liniei la parametrii proiectați și maximizarea gradului de siguranță.

Pentru celelalte 4 de loturi, aferente intervalelor de stații Ocna Sibiului – Loamneș (1 lot), Tălmaciu – Sibiu (1 lot) și Războieni – Călărași Turda (2 loturi), pentru care nu au fost depuse oferte, SRCF Brașov va organiza o nouă licitație publică.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*