Peste 3.500 de mp de noi spații HORECA livrate de Chairry în 2021 și 2022

FOTO Chairry

Chairry Design & Furniture, companie specializată pe segmentul de fit-out – amenajări interioare complete și solutii de mobilier, semnează în anul 2021 și în prima parte a anului 2022 designul interior pentru peste 3.500 de metri pătrați de hoteluri și restaurante în România.

Investiția medie în amenajare, la nivelul hotelurilor nou inaugurate în București și în alte orașe mari ale țării, este între 600 – 1.000 euro / mp, iar la nivelul restaurantelor si cafenelelor, aceasta poate porni chiar de la 400 euro / mp. Cifrele includ conceptul de amenajare, design, fit-out și mobilier, fără aspecte care țin de construcție sau renovare. În cazul conceptelor exclusiviste (cum este cazul hotelurilor de 5 stele), investiția în interioare poate urca considerabil, în funcție de concept, brandurile alese, materialele și detaliile utilizate în amenajare sau alte elemente.

Piața hotelieră a fost puternic afectată de pandemie în ultimii 2 ani și se așteaptă să-și revină în totalitate până în 2024. Aproape 20 de noi hoteluri ar putea fi livrate pe piața din România până în 2023, aproximativ 50% dintre acestea fiind situate în Capitală, conform anunțurilor oficiale ale operatorilor.

De asemenea, datele disponibile la nivel european relevă o tendință de creștere accelerată a călătoriilor în anul 2022. Astfel, turiștii intenționează să cheltuiască cu 39% mai mult pe călătorii în acest an decât în 2019, iar o parte dintre turiștii europeni vor fi absorbiți și de București și marile orașe ale României.

Potrivit Chairry Design & Furniture, creșterea așteptărilor privind experiențele în spatiile HORECA, care este strâns legată de dorința oamenilor de a se relaxa și de a pune accentul pe wellbeing, piața a devenit mult mai competitivă la nivel de investiții, concept și produse oferite. Atât restaurantele, cafenelele cât și hotelurile implementează noi solutii si inovatii la nivel de experiențe, dar și de design interior, pentru a capta atenția viitorilor clienți care s-au obișnuit cu serviciile de takeaway și delivery din timpul pandemiei.

Inflația care afectează și segmentul HORECA de la începutul acestui an va aduce schimbări importante care se vor vedea în elementele de design.  Potrivit specialiștilor Chairry Design & Furniture, trendul de “dark kitchen” va câștiga teren în domeniul restaurantelor, prin optimizarea spațiilor de preparare a produselor și creșterea importanței spaților de servire, pentru a acomoda un flux mai mare de clienți.

“Domeniul HORECA și-a revenit surprinzător de repede, având în vedere situația din perioada pandemiei care a restricționat activitatea multor afaceri. Având în vedere efervescența din acest sector, Chairry mizează pe un volum de business de 2 milioane de euro doar din acest segment până la finalul anului 2022,” declară Raluca Dorobanțu, Managing Partner Chairry.

Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri totala de 1,1 milioane de euro, pe fondul unei piețe efervescente pe segmentul de mobilier și amenajări interioare din România.

Chairry Design & Furniture, o companie antreprenorială românească, operează de peste 20 de ani pe piața locală și este specializată în design și amenajări interioare, precum și în furnizare de soluții de mobilier importat sau produs local. În total, Chairry a importat până în prezent peste 20.000 de piese de mobilier și a amenajat peste 50.000 mp de spații interioare.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*