
PayPoint România aniversează 17 ani de activitate și își consolidează poziția de lider în domeniul plăților asistate printr-o rețea extinsă la peste 26.000 de terminale POS la nivel național. În ultimii patru ani, compania a trecut de la statutul de facilitator de plăți de facturi la cel de facilitator național de plăți și servicii moderne, sub conducerea lui Utku Ogrendil.
Transformarea modelului de business a inclus investiții în tehnologie, extinderea portofoliului de parteneri și integrarea unor soluții inovatoare precum serviciile de cash-back și plata în rate direct prin terminalele POS. Aceste inovații au fost posibile datorită parteneriatelor strategice și unui leadership adaptat unui sector în continuă schimbare.
Rețeaua PayPoint procesează lunar peste 9 milioane de tranzacții, iar terminalele sunt accesibile inclusiv în localități mici, oferind astfel soluții de plată rapide și sigure pentru milioane de clienți și comercianți din România.
„Tranziția la un model de payment facilitator cu acoperire națională părea imposibilă pentru mulți. Am demonstrat că se poate, datorită echipei și angajamentului nostru pentru inovație. Continuăm să dezvoltăm servicii relevante, adaptate exigențelor pieței și nevoilor consumatorilor”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint România și 24pay.
În 2025, lansarea serviciilor de cash-back și plată în rate marchează o nouă etapă în dezvoltarea companiei, confirmând orientarea sa către digitalizare, eficiență și parteneriate pe termen lung.
Be the first to comment