myPOS și-a dublat numărul de dispozitive POS în România în 2022, ajungând la peste 12.000 de dispozitive

Laura Pup. FOTO Pi2 PR

Fintech-ul internațional myPOS a încheiat anul 2022 cu o creștere considerabilă pe piața din România.

„Am înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 177%, rezultat care s-a datorat atât clienților din sectorul angro, cât și celor din domeniile food&beverage, health&beauty, taximetrie, retail și închirieri. Previziunea noastră pentru acest an este că ne vom dubla din nou creșterea”, declară Laura Pup, Director General myPOS România.

myPOS este primul și singurul fintech din Europa care oferă comercianților instrumente de plată moderne și accesibile, precum și posibilitatea să își primească imediat banii în urma plăților efectuate cu cardul prin platforma myPOS, fără costuri suplimentare.

Anul trecut, volumul tranzacțiilor prin myPOS a crescut cu 92% în Europa și cu 98% în România, iar tendința este de așteptat să se mențină.

„Statisticile recente arată că firmele pierd peste 5% din venituri din cauza ineficienței și fragmentării plăților. În plus, cercetările relevă că un terminal POS poate contribui la creșterea cifrei de afaceri cu până la 25%, acesta oferind utilizatorilor opțiuni moderne de plată și o modalitate de optimizare a activității”, explică Laura Pup.

În România, numărul terminalelor de plată myPOS a crescut considerabil în 2022, mai exact cu 200%, ajungând la un total de peste 12.000 dispozitive prezente pe piață. Fintechul pune la dispoziția comercianților dispozitive POS multifuncționale, echipate cu o cartelă de date gratuită, care asigură o conectivitate fără egal (24/7/365). Datorită acestor avantaje, myPOS a câștigat încrederea unor branduri precum Samsung Austria și Coca-Cola HBC Ungaria, în timp ce în România își consolidează parteneriatele cu mai mulți clienți de anvergură.

De asemenea, platforma myPOS este preferată de IMM-uri, deoarece le permite acestora să își deschidă conturi în mai multe valute, să verifice stadiul plăților în timp real, printr-o aplicație mobilă, să achite cheltuielile companiei cu un card de afaceri gratuit, să plătească furnizorii, să utilizeze serviciile de e-commerce și multe altele. Companiile au acces la toate aceste instrumente fără contracte pe termen lung și taxe lunare.

„Obiectivul nostru final este să sprijinim IMM-urile să devină mai competitive și să dezvoltăm soluții de plată inteligente, adecvate pentru o economie digitală. Echipa noastră locală poate oferi consultanță antreprenorilor privind modul în care tehnologia financiară îi poate ajuta să își dezvolta afacerea”, adaugă Laura Pup.

Antreprenorii pot beneficia de o ședință de consultanță gratuită din partea echipei myPOS la sediul companiei, situat în clădirea Grand Offices de pe Calea Floreasca nr. 55, de luni până vineri, între orele 9:00 – 18:00. Showroom-ul myPOS din București, deschis anul trecut, face parte din strategia de expansiune a companiei în 2022, care a inclus lansarea de noi magazine în România, Franța și Italia.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*