evoMAG intră în parteneriat cu Bringo și diversifică opțiunile de livrare rapidă de produse IT&C

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

evoMAG intră în parteneriat cu Bringo, unul dintre cele mai importante servicii de livrare rapidă din România, ca parte a strategiei de diversificare a opțiunilor de livrare rapidă a coletelor. Clienții aplicației de livrări vor putea intra în posesia produselor vândute de evoMAG în 60 – 90 de minute de la plasarea comenzii.

evoMAG devine, astfel, cel mai mare retailer IT&C din platforma Bringo, utilizatorii aplicației având acces la toate produsele evoMAG cu o greutate mai mică de 20 de kilograme. Clienții evoMAG și Bringo din București pot alege din zeci de mii de produse IT&C, fără limită în ceea ce privește valoarea comenzii.

Toate produsele comandate prin Bringo se află în stocul evoMAG și sunt disponibile imediat.

„Parteneriatul cu Bringo se înscrie în direcția strategică a evoMAG de îmbunătățire a experienței de shopping în beneficiul clienților noștri, prin diminuarea timpilor de livrare,  și de identificare de noi canale de vânzări în vederea extinderii bazei de clienți finali. Odată cu acest parteneriat, le oferim clienților noștri din București încă o posibilitate de a intra rapid în posesia produselor comandate”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că estimează un volum de peste 10.000 de comenzi în primul an de colaborare.

„Parteneriatul cu evoMAG este un alt proiect cheie care pune nevoile consumatorului în prim plan. Înainte de a lua orice decizie, ne uităm întotdeauna la nevoile clienților noștri și încercăm să anticipăm dorințele lor. Ne bucurăm că le putem oferi clienților noștri o diversitate mai mare de magazine și produse, iar parteneriatul cu evoMAG le dă posibilitatea de a primi acasă orice au nevoie din categoria IT&C, în mai puțin de 90 de minute”, spune Ioana-Ilie Dobre, General Manager Bringo România.

În urma acestui parteneriat, Bringo devine cea mai recentă platformă de livrări rapide care poate prelua și expedia produsele evoMAG.

„Suntem interesați, în continuare, de dezvoltarea zonei de livrare rapidă a produselor și de identificare de noi canale de vânzări. Iar planurile noastre vizează listarea și pe alte platforme de livrări în viitorul apropiat”, mai spune Mihai Pătrașcu.

evoMAG estimează o creștere importantă a comenzilor cu timp de livrare rapid, urmând ca, la finalul anului circa 3% dintre colete să ajungă la clienții finali în 60 – 90 de minute, în contextul în care peste 90% dintre comenzi sunt livrare în 24 de ore.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*