Cum se pregătesc magazinele online performante pentru primăvară: Comenzi online procesate de 10 ori mai rapid prin automatizările BaseLinker

Tatiana Șen, co-CEO BaseLinker România. FOTO Sunday PR

O afacere din domeniul e-commerce de succes trebuie să se bazeze pe o soluție completă, performantă, care să-i susțină atât activitatea din prezent, cât și evoluția către viitor. Oricine are un magazin online știe că pe lângă imagini de produse de înaltă calitate și o experiență prietenoasă cu dispozitivele mobile, dacă dorești să vinzi rapid și să ai un business de succes, e important să automatizezi fluxul de lucru.

Soluția de comerț electronic BaseLinker are potențialul de a oferi toate caracteristicile de care un magazin online are nevoie să performeze. Într-un singur sistem poți accesa mai multe funcții avansate, incluzând tehnologii din mai multe domenii, de la transport și logistică, ambalare și facturare, la sisteme de contabilitate și customer support.

”Timpul este o resursă importantă pentru antreprenorii care detin magazine online, indiferent de industria în care activează, cu atât mai mult în momente importante din an cum este luna Martie, luna cadourilor pentru femei. Noi am creat o soluție care le permite să crească numărul comenzilor procesate de până la 10 ori mai repede, tocmai datorită automatizării proceselor de lucru și integrării magazinului online cu mai multe platforme. Practic, poți realiza toate acțiunile de care ai nevoie dintr-un manager de comenzi intuitiv, simplu de folosit. Astfel, timpul scade datorită automatizarilor care elimină munca repetitivă a angajaților, dar și a tool-urilor din întreg ecosistemul BaseLinker, care ajută la eficientizarea și fluidizarea acțiunilor.” a declarat Ruxandra Geanta, co-CEO BaseLinker România.

BaseLinker permite efectuarea a zeci de acțiuni automate și reducerea numărului de sarcini manuale repetitive. Acest lucru implică pentru un magazin online integrarea unor soluții care să eficientizeze fiecare proces în parte, în funcție de dimensiunea și complexitatea operațiunilor. De exemplu, cu modulul BaseLinker Pick&Pack, un magazin online eficientizează procesarea comenzilor de la câteva minute până la câteva secunde, în funcție de parametrii stabiliți. Pick&Pack oferă acuratețe în tot procesul logistic, astfel se pot controla ce produse sunt ambalate, se poate salva istoricul de ambalare sau se pot face fotografii comenzilor finalizate, pentru a comunica proactiv cu clienții.

De asemenea, BaseLinker vine în întâmpinarea antreprenorilor pentru a simplifica procesul de comunicare cu clienții. BaseLinker Caller este o aplicație pentru telefoanele Android care afișează informații despre comenzile clienților direct pe ecranul telefonului mobil, informațiile fiind afișate în timp real și extrase din sistem pe baza numărului de telefon. Înainte de a răspunde, vezi exact cine te sună și care este starea actuală a comenzii clientului. Atunci când clientul te apelează, cu aplicația BaseLinker Caller pe ecranul telefonului vor fi vor fi afișate informații esențiale precum: numele clientului, numărul și data comenzii, precum și statusului acesteia.

”BaseLinker este soluția este potrivită pentru orice tip de business, de orice dimensiune, de la business-urile mici, care au nevoie să țină costurile sub control și să scaleze vânzările pe multiple canale, până la cele medii și mari, care au de gestionat volume mari de vânzări și care vor pe lângă optimizarea fluxurilor, să-și extindă business-ul cross border.” a declarat Tatiana Șen, co-CEO BaseLinker România.

Tot spectrul de comunicare post comandă cu clientul final poate fi automatizat cu ajutorul BaseLinker, inclusiv email-uri sau SMS-uri, sistemul fiind flexibil și adaptabil oricărui tip de business. Astfel, informații referitoare la statusul comenzii, AWB-uri, transmiterea facturii, cât și o comunicare creativă cu clientul după ce acesta primește comanda pot fi automatizate prin BaseLinker.

Comerțul online românesc continuă să crească chiar și în vremuri mai tulburi din punct de vedere economic, ceea ce arată potențialul mare de dezvoltare al sectorului e-commerce din România în prezent și în viitor. Piața de e-commerce din România este în continuă ascensiune, ritmul de creștere pentru 2023 fiind estimat la 10%.

BaseLinker este o platformă de automatizare a proceselor din e-commerce ce oferă peste 700 de integrări (cele mai populare marketplace-uri din țară și străinătate, curieri, sisteme de facturare și fulfillment, soluții de comunicare cu clienții și altele), management-ul comenzilor, al stocurilor și prețurilor. Într-un singur loc, găsești instrumente de e-commerce și canale de vânzări ce pot contribui la creșterea vânzărilor din magazinul tău online datorită automatizării serviciilor.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*