Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care Keesing Media Group B.V. intenționează să preia Infopress Group S.A. și IPG Technic S.R.L..
Keesing creează și publică puzzle-uri în format tipărit, online și în aplicații mobile și produce reviste de puzzle sub mai multe branduri.
Infopress este o tipografie specializată pe tipărirea de publicații comerciale și reviste de mare tiraj. IPG Technic, deținută în prezent de către Infopress, este specializată în repararea utilajelor tipografice.
În conformitate cu prevederile Legii concurenţei (nr. 21/1996), această tranzacție trebuie autorizată de Consiliul Concurenţei, care o va evalua în scopul stabilirii compatibilităţii sale cu un mediu concurenţial normal şi va emite o decizie în termenele prevăzute de lege.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Vacanțele de Paște în Antalya, Hurghada, Grecia, Italia, precum și programele de tip circuit din 2023 și sejururile verii sunt la reducere în perioada târgului de turism organizat de Hello Holidays între 22 și 28 […]
Mogo România, companie specializată în domeniul creditării auto, parte a grupului internațional Eleving Group, anunță numirea unui nou Director General. Cu o experiență de 15 ani în domeniul serviciilor financiare pentru consumatori și companii, Ionuț […]
După cum era de așteptat, schimbările economice din 2023 – la pachet cu inflația ce a determinat imprevizibilitatea prețurilor – au impactat obiceiurile generale de consum. Astfel, românii s-au concentrat în ultimele 12 luni pe […]
Be the first to comment