Gabriela Peșeț, consultant de turism, a fost invitata jurnalistului Adrian Boioglu la BizPLUS TV.
Ea a povestit cum după o carieră de 20 de ani în cele mai importante televiziuni, agenții de presă și ziare a decis să intre în zona de PR.
Gabriela Peșeț povestește la BizPLUS TV care este jobul unui consultant media pe teme de turism, cum se organizează un press trip și care sunt criteriile pe care sunt alese persoanele care merg, dar și modul în care se face PR pentru o agenție de turism.
Gabriela Peșeț răspunde și la întrebarea dacă PR-ul de turism poate fi un business, ce înseamnă PR de criză în turism și explică modul în care a fost afectat de pandemie acest domeniu.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că Ion Simu-Alexandru a preluat conducerea Companiei, fiind desemnat, de Consiliul de Administraţie, în funcția de director general interimar, pentru un mandat de patru luni. Ion Simu-Alexandru, de […]
Participanții la procesul de racordare la rețea întâmpină bariere legislative, bariere birocratice, bariere asociate finanțării, dar și unele generate de dezvoltarea insuficientă a rețelelor electrice de transport și distribuție, este concluzia unui studiu realizat de […]
Paralela 45 reduce timpul de așteptare pentru cererile de vacanțe pe care le primește zilnic, în creștere de la o săptămână la alta, organizând un department call center, cu număr mare de angajați, care să […]
Be the first to comment