Agențiile de turism vând bilete CFR

Cale ferată. FOTO Pixabay.com

ANAT a organizat în parteneriat cu CFR Călători, conferința online Tech4Travellers cu tema ”Cum să vindem bilete CFR”. Agențiile de turism pot să devină „distribuitor înregistrat” pentru vânzarea de bilete CFR online în trafic intern iar clienții pot cumpăra mai comod și la aceleași tarife prin intermediul acestora.

”Agențiile de turism oferă, în același timp, atât creație, cât și consultanță și sunt permanent familiarizate cu noile tehnologii. Transportul cu trenul este, de multe ori, ales de către turiștii români și străini atunci când se deplasează în țara noastră. Tocmai de aceea, agențiile de turism sunt din ce în ce mai interesate în a colabora cu CFR Călători, care a arătat deschidere în acest sens. Este mult mai facil atunci când turistul achiziționează, de exemplu, de la o agenție, un pachet turistic cu transport cu trenul inclus. Pe de altă parte, agențiile au posibilitatea de a închiria un tren în regim charter și de a organiza trasee și circuite”, declară George Cioceanu, prim vicepreședinte al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT).

În perioada când vânzările au înregistrat cele mai ridicate niveluri – anii 2018 – 2019, CFR Călători avea încheiate contracte cu un număr de 120 – 130 de societăți comerciale din care circa 70 – 80 de societăți înregistrau vânzări în mod constant.

La nivelul anului 2018 un număr de 81 de societăți au avut vânzări în valoare de 926.578,18 lei iar în 2019 un număr de 114 societăți au avut vânzări în valoare de 886.208,07 lei. În anul 2020 s-au înregistrat vânzări de 229.392,98 lei pentru 93 de societăți comerciale. Scăderea a fost, firește, cauzată de izbucnirea pandemiei covid-19.

De asemenea, CFR oferă posibilitatea organizării de trenuri charter sau de vagoane charter. În regim charter, agențiile de turism pot stabili itinerarii personalizate pentru turiști. De altfel, pachetele turistice care includ trasee personalizate operate cu trenul sunt din ce în ce mai populare în Europa. Agențiile de turism pot alege ruta şi orele de circulaţie, iar trenul poate fi compus din vagoane clasa I, clasa a II-a, dormit, cuşetă, restaurant şi/sau bar-bistro. Există posibilitatea de a lua masa, beneficiind de serviciile vagonului bar bistro sau ale vagonului restaurant, în timpul călătoriei. Pe de altă parte, se pot organiza evenimente corporate, lansări și expoziții sau evenimente memorabile.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*