“Add to Order” sau “Adaugă la comandă”, o nouă funcționalitate care simplifică și mai mult cumpărăturile în Freshful

FOTO Freshful

O Viață Freshful e una în care, atunci când faci shopping online, este în regulă să te răzgândești, să uiți, să vrei să mai adaugi ceva bun sau să alegi un cost mai avantajos de livrare.

“Când peste 45.000 de clienți activi plasează, în medie, trei – patru comenzi pe lună, înveți de la ei cât de important este să ai o funcționalitate care să le permită să adauge produse noi în coșul de cumpărături chiar și după ce au plasat deja o comandă. De ce? Pentru că scopul nostru este ca fiecare client să aibă tot ce îi trebuie, rapid, complet și fără regrete că a uitat de mâncarea pentru pisici, de roșiile pentru salată sau de detergentul bio care nu afectează culorile hainelor” menționează Andrei Pîrvuleț, CTO Freshful by eMAG.

Astfel, Freshful, primul hipermarket 100% online din România, cu aproximativ 20.000 de produse aflate chiar în depozitul propriu de 10.000 mp din Ștefăneștii de Jos, cu livrare direct la ușa consumatorilor cu ajutorul mașinilor frigorifice, introduce, la cererea consumatorilor, funcționalitatea “Add to Order/ Adaugă la comandă”.

Prin noua opțiune, clienții pot adăuga unul sau mai multe  produse la o comandă deja închisă, pot alege să plătească produsele extra așa cum le este mai convenabil (direct cu cardul din app, cu cardul prin POS la livrare sau chiar cash) și se pot bucura de o comandă completă.

Iată, pe scurt, cum funcționează.

Când un client este pregătit să finalizeze o sesiune de cumpărături, primește o notificare în pasul de checkout despre posibilitatea de a adăuga produse și după plasarea comenzii. După ce a plasat comanda, în cazul în care consumatorul își dă seama că mai are nevoie de extra produse, acesta va afla dacă poate completa coșul inițial verificând mesajul informativ din pagina Thank you și pagina Detalii comandă care îi indică data și ora până la care pot fi adăugate produse noi.

Cu alte cuvinte, dacă nu a început deja pregătirea comenzii de către angajații Freshful din depozitul propriu, clientul poate să activeze opțiunea “Add to order”,  iar aplicația creează un coș nou de cumpărături. Clientul poate plăti noul coș oricum îi este convenabil – cash, prin cardul Edenred sau POS la curier, indiferent de cum a ales să achite comanda inițială la care a adăugat noile produse. De asemenea, coșurile de produse create cu opțiunea “Add to order” nu au asociate extra taxă de livrare și nici costuri de transport – acestea se aplică doar la comanda inițială dacă pragul de 100 lei nu a fost atins și sunt recalculate, în cazul în care comanda depășește 100 de lei.

Așadar, orice client poate folosi opțiunea “Add to order/Completare Comandă”, atâta timp cât comanda inițială nu a fost deja facturată, există timp suficient pentru completarea comenzii, nu sunt cazuri de produse lipsă încă nesoluționate la prima comandă si nu s-au înregistrat probleme la plată (în cazul plăților cu card online).

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*