Vânzările Esteto.ro au crescut cu 74% în 2020, până la 4,6 milioane de euro

Elena și Octavian JOMIR Cofondatorii Esteto.ro. FOTO Clear Communications
Elena și Octavian JOMIR Cofondatorii Esteto.ro. FOTO Clear Communications

Esteto, unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, cu prezență regională, în România, Ungaria și Bulgaria, a încheiat anul 2020 cu vânzări de peste 4,6 milioane de euro, în creștere cu peste 74% față de anul anterior, înregistrând o rată de profitabilitate de 8,5%. Cele mai cumpărate produse în 2020 au fost cosmeticele, consumabilele pentru saloane și cele medicale, precum și produsele naturiste.

„Anul 2020 a creat contextul unei creșteri importante a business-ului și ne-a arătat unde avem de lucrat pentru a scala rapid și a putea face față vârfurilor de vânzări. A fost o lecție pe care ne-am asumat-o și am luat multe decizii în consecință, acționând mult mai rapid. Una dintre cele mai bune decizii a fost să implementăm trackingul în timp real al comenzilor pentru toți clienții, indiferent dacă au sau nu cont pe site, iar, pentru perioada imediat următoare, ne vom axa pe optimizarea fluxurilor logistice și pe implementarea unei proceduri unice de retur”, spune Octavian Jomir, cofondator Esteto.ro.

Creșterea înregistrată anul trecut a fost generată de cererea mare pentru cosmetice, produse naturiste de calitate și pentru consumabile medicale – categorie care a înregistrat cele mai mari creșteri. Esteto.ro a susținut vânzările prin investiții în diversificarea portofoliului de produse, în optimizarea fluxurilor, în dezvoltarea echipei și a zonei de logistică. În prezent, mall-ul online pentru femei Esteto.ro comercializează peste 500.000 de produse și integrează în marketplace-ul propriu oferte de la peste 300 de parteneri activi.

„Pentru 2021, estimăm o creștere de 30% a business-ului. În dezvoltarea Esteto.ro din acest an, ne vom axa pe extinderea portofoliului de produse și a rețelei de parteneri Esteto Marketplace, pe consolidarea business-ului în piețele existente și pe continuarea extinderii regionale, concomitent cu continuarea investițiilor în zona de logistică, în extinderea depozitului, în dezvoltarea echipei și optimizarea fluxurilor, pe creșterea capacității de procesare și de livrare a comenzilor”, spune Elena Jomir, cofondator Esteto.ro.

Valoarea medie a coșului de cumpărături – 160 de lei

Mall-ul online pentru femei Esteto.ro a procesat, în 2020, cu 72% mai multe comenzi față de anul anterior, valoarea medie a coșului de cumpărături fiind de aproximativ 160 de lei.

Rețeaua de afiliați joacă un rol aparte în vânzările Esteto.ro, generând, în 2020, 10% din numărul total de tranzacții. Esteto.ro oferă afiliaților din rețeaua 2Performant un comision de 7% și o recurență de 30 de zile, cu o rată de aprobare a comisioanelor de 95%. Totodată, permite afiliaților promovarea prin orice metode de promovare: conținut, social media, Google Ads, Facebook Ads etc., Esteto.ro are o istorie lungă în ceea ce privește marketingul afiliat, Octavian Jomir fiind, timp de 7 ani, afiliatul cu cele mai multe tranzacții din România, cu peste 1 milion de vânzări.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*