Star Stone finalizează investiția de 350.000 de euro, începută anul trecut, și demarează producția de confecții metalice 

Cristian Pop. FOTO Clear Communications

Star Stone, cel mai mare producător român de pavaje premium destinate sectorului rezidențial, finalizează investiția de 350.000 de euro, începută anul trecut, și începe, cu două luni mai devreme decât planul inițial, producția de confecții metalice, cea mai nouă categorie de produse din portofoliu.

Noile produse completează gama existentă, bolțari gata finisați pentru garduri Traverstone® Block,  produs unic pe piață, lansat la finalul anului 2021, sub patent. Star Stone oferă acum toate accesoriile metalice necesare, alături de bolțari, pentru realizarea de garduri complete ce pot fi rapid montate în regim DIY.

„Am început cu producția de elemente de gard standardizat, 10 modele, pe dimensiuni potrivite pentru garduri Traverstone® Block by Star Stone,  și vom continua cu elemente de gard și porți pe dimensiuni și modele solicitate de clienți. Pentru acest an, estimăm venituri de aproximativ 200.000 de euro din această activitate, bazată pe cererile clienților de a avea un gard <<la cheie>> atunci când cumpără bolțari de gard”, spune Cristian Pop, Director General Star Stone S.A.

Pentru acest an, planurile Star Stone pentru categoria de confecții metalice vizează adresarea pieței din nord-vestul țării, în mod direct, urmând ca, de anul viitor, produsele să aibă acoperire națională, prin parteneriatele cu distribuitorii din țară.

În prezent, capacitatea de producție este astfel dimensionată încât să asigure livrarea de elemente metalice de gard pentru 40% din gardurile realizate din bolțarii Traverstone® Block.

Capacitatea de producție este dată și de personalul alocat acestei activități, ce va fi dimensionat în funcție de evoluția categoriei.

Cât privește piața de confecții metalice din România, în 2023, producătorii vor pune în continuare accent pe automatizare în procesul de producție și pe oferirea de produse cu grad mare de finisare.

Între tendințele pieței de confecții metalice, anul acesta se remarcă:

Tendința spre produse rezistente, care să ofere perioade de utilizare maxime, oferind garanția durabilității în timp;

Produse inovative care să urmeze tendințele moderne;

Pachete complete, funcționale în regim DIY;

Produse care să aducă un plus de imagine și valoare estetică;

Înlocuirea metalului cu alte componente/materiale mai ușoare, mai inovative și mai fiabile.

Star Stone a încheiat anul 2022 cu vânzări de peste 7,1 milioane de euro, în creștere cu peste 30% față de 2021. Accesoriile de gard, dalele de pavaj și bolțarii au fost categoriile cu cele mai mari vânzări în 2022, cu ponderi în încasări de peste 20% fiecare. Compania estimează că va menține ritmul de creștere în 2023, când se așteaptă la o cifră de afaceri mai mare cu 30%.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*