SRCF Cluj a semnat 45 de contracte, în valoare de 699,87 milioane lei, pentru lucrări tip Quick Wins

Cale ferată. FOTO Pixabay.com

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că Sucursala Regională CF CLUJ a semnat 45 contracte în valoare totală de 699.879.146,16 lei, fără TVA, pentru execuția lucrărilor tip Quick Wins – ridicarea restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii, finanțate prin Planul Naţional de Redresare și Reziliență (PNRR).

Sucursala Regională CF Cluj și Asocierea Drum Asfalt (România) – ZUE (Polonia) au semnat 45 contracte pentru execuția lucrărilor de tip Quick Wins pe intervale de stații aferente liniilor CF Apahida – Baia Mare, Războieni – Episcopia Bihor și Arad – Oradea.

Valoarea totală a celor 45 contracte de lucrări este de 699.879.146,16 lei, fără TVA, cu finanțare asigurată din fonduri nerambursabile PNRR și au drept scop ridicarea restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii și atingerea vitezei maxime de circulație de 120 km/h (funcție de configurația traseului), pe următoarele loturi:

Linia Apahida – Baia Mare

Lot 1 Apahida – Bonțida, km 8+540- 9+760 (fir I) și km 8+497 – 9+800 (fir II)

Lot 2 Jucu – Iclod, km 15+280 – km 16+800 (fir I+II)

Lot 3 Bonțida – Iclod, km 16+800 – km 21+900 (fir I)

Lot 4 Bonțida – Gherla, km 21+900 – km 23+550 (fir I+II)

Lot 5 Iclod – Gherla, km 23+550 – km 27+600 (fir I)

Lot 6 Iclod – Gherla, km 23+550 – km 27+600 (fir II)

Lot 7 Iclod – Gherla, km 27+600 – km 32+050 (fir I)

Lot 8 Iclod – Gherla, km 27+600 – km 32+050 (fir II)

Lot 9 Gherla – Dej Călători, km 32+050 – 32+132 (fir I+II), km 32+159 – 33+071 (fir I+II) și km 33+090 – 33+300 (fir I+II)

Lot 10 Gherla – Dej Călători, km 33+300 – km 38+000 (fir I)

Lot 11 Gherla – Dej Călători, km 33+300 – km 38+000 (fir II)

Lot 12 Gherla – Dej Călători, km 38+000 + km 41+500 (fir I)

Lot 13 Gherla – Dej Călători, km 38+000 – km 41+500 (fir II)

Lot 14 Gherla – Dej Călători, km 41+500 – km 45+450 (fir I)

Lot 15 Gherla – Dej Călători, km 41+500 – km 45+450 (fir II)

Lot 17 Dej Călători – Caseiu, km 46+718 – km 49+490 (linie simplă)

Lot 18 Dej Călători – Caseiu, km 49+490 – km 52+890 (linie simplă)

Lot 19 Gâlgău – Ileanda, km 81+400 – km 83+450 (fir II)

Lot 20 Ileanda – Letca, km 91+940 – km 93+340 (linie simplă)

Lot 21 Răstoci – Cuciulat, km 98+650 – km 100+200 (linie simplă)

Lot 22 Lețca – Băbuțeni, km 103+750 – km 105+350 (linie simplă)

Lot 23 Cuciulat – Băbuțeni, km 105+350 – km 107+450 (linie simplă)

Lot 24 Cuciulat – Surduc Salaj, km 107+450 – km 108+650 (linie simplă)

Lot 25 Băbuțeni – Surduc Salaj, km 113+500 – km 115+100 (linie simplă)

Lot 26 Băbuțeni – Jibou, km 115+100 – km 116+270 (linie simplă)

Lot 27 Surduc Salaj – Someș Odorhei, km 122+145 – km 123+556 (linie simplă)

Linia Războieni – Episcopia Bihor

Lot 28 Războieni – Câmpia Turzii, km 442+000 – km 443+700 (fir I+II)

Lot 29 Călărași Turda – Câmpia Turzii, km 443+700 – km 446+400 (fir I+II)

Lot 30 Călărași Turda – Câmpia Turzii, km 446+400 – km 449+050 (fir I+II)

Lot 31 Călărași Turda – Câmpia Turzii, km 449+050 – km 450+050 (fir I+II)

Lot 32 Călărași Turda – Câmpia Turzii, km 450+050 – km 451+050 (fir I+II)

Lot 33 Câmpia Turzii – P.O. Cânepiști, km 451+050 – km 453+750 (fir I+II)

Lot 34 Câmpia Turzii – P.O. Cânepiști, km 453+750 – km 456+250 (fir I+II)

Lot 35 Câmpia Turzii – P.O. Cânepiști, km 456+250 – km 457+400 (fir I+II)

Lot 36 Câmpia Turzii – Valea Florilor, km 457+400 – km 461+900 (fir II)

Lot 37 P.O. Cânepiști – Boju, km 461+900 – km 465+700 (fir II)

Lot 38 P.O. Cânepiști – Boju, km 464+860 – km 465+750 (fir I)

Lot 39 Valea Florilor – Boju, km 465+700 – km 468+650 (fir II)

Lot 40 Valea Florilor – Boju, km 468+650 – km 470+650 (fir II)

Lot 41 Valea Florilor – Tunel, km 472+700 – km 475+300 (fir II)

Lot 42 Boju – Tunel, km 475+300 – km 478+060 (fir II)

Lot 43 Cojocna – Apahida, km 485+817 – km 488+547 (fir II)

Lot 44 Cojocna – Apahida, km 488+615 – km 489+830 (fir II)

Linia ARAD – ORADEA

Lot 48 Salonta – Cefa, km 81+408 – km 85+500 (linie simplă)

Lot 49 Salonta – Cefa, km 85+500 – km 89+324 (linie simplă)

În cadrul celor 45 contracte, fiecare cu durata deexecuție de 24 de luni, antreprenorul va execuța lucrări de tip Quick Wins, pe o lungime totală de 140,085 km, cu materiale de cale noi achiziționate de constructor, lucrări care vizează înlocuirea punctuală a elementelor componente ale suprastructurii căii – șină, traverse, aparate de cale, piatră spartă – sau orice alt element care va conduce la creșterea vitezei de circulație pentru trenurile de călători și marfă, cu impact direct și imediat asupra duratei de călătorie și/sau asupra creșterii siguranței și a confortului călătorilor.

Principalele beneficii ale lucrărilor tip Quick Wins sunt:

► creșterea vitezei de circulație a trenurilor de călători la 120 km/h

► eliminarea costurilor cauzate de restricțiile de viteză

► creșterea eficienței activității de operare

► diminuarea efectelor adverse asupra mediului

► maximizarea gradului de siguranță

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*