CNAIR a inițiat licitația pentru construcția sectorului de autostradă Ploiești – Buzău parte din A7. Deocamdată, proiectul se află în procedura de achiziție publică a contractelor de execuție lucrări la viitoarea A7. CNAIR a trimis deja la ANAP documentele de atribuire în vederea verificării.
Acest sector de autostradă este împărțit în 3 loturi, astfel:
LOT 1: Dumbrava – Mizil, km 0+000 – km 21+000
LOT 2: Mizil – Pietroasele, km 21+000 – km 49+350
LOT 3: Pietroasele – Municipiul Buzău, km 49+350 – km 63+250
În cadrul acestor contracte, în lungime de 63,25 km, se vor executa 42 de poduri și pasaje.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Creșterea sumelor alocate de români călătoriilor, divertismentului și ieșirilor la restaurante și cafenele, reluarea treptată a obiceiului de a face cumpărături direct din magazine, menținerea preferinței pentru plățile digitale – acestea sunt doar câteva dintre […]
Cseke Attila, ministrul dezvoltării, lucrărilor publice și administrației, a aprobat lista primelor 31 de unități de învățământ care vor primi finanțare prin Programul național de investiții “Școli sigure și sănătoase”. Astfel, vor fi consolidate seismic, […]
UDMR a preluat Ministerul Dezvoltării, în noul mandat, cu datorii de 6,3 miliarde de lei. Multe dintre investițiile în derulare au fost oprite sau încetinite în România, deoarece Ministerul nu a putut plăti lucrările, a […]
Be the first to comment