Primăria Constanța organizează o dezbatere privind organizarea activităților comerciale și de piață în municipiu

Orașul Constanța. FOTO Facebook Primăria Constanța
Orașul Constanța. FOTO Facebook Primăria Constanța

Primăria municipiului Constanța organizează dezbaterea publică pe tema Proiectului de hotărâre referitor la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanța și invită operatorii economici interesați, asociațiile și organizațiile patronale, ONG-urile sau orice entități interesate în data de 16 aprilie 2021, ora 10:00, în sala ʺRemus Opreanuʺ.

În contextul actual generat de situația epidemiologică determinată de răspândirea virusului SARS COV-2 și având în vedere măsurile generale care se impun pentru asigurarea prevenirii răspândirii bolii, se va admite prezența a maxim 2 reprezentanți pentru fiecare tip (domeniu) de activitate, în ordinea confirmărilor de participare primite la adresa de e-mail: agenti.economici@primaria-constanta.ro, până la data de 15.04.2021, ora 14:00. Odată cu confirmarea participării, vă rugăm să precizați dacă intenționați să luați cuvântul la dezbaterea publică, pentru a putea fi înscriși pe listă, conform Legii 52/2003.

În situația în care numărul persoanelor/entităților înscrise va depăși numărul admis în sală, în vederea respectării normelor de protecție în actuala situație epidemiologică, celorlalți participanți înscriși li se va oferi posibilitatea de a participa online la dezbaterea publică, prin aplicația CISCO WEBEX MEETINGS. Participanții înscriși vor primi invitația de participare la videoconferință pe adresele de e-mail comunicate

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*