Plata cu PET sau cum pot clienții Carrefour din Constanța să cumpere fructe și legume de la producători locali la prețul special de 1 PET bucata 

Plata cu PET la Carrefour Constanța

Carrefour România a relansat caravana Plata cu PET în parteneriat cu liderul pieței locale de băuturi, Coca-Cola HBC România. Clienții Carrefour din Constanța vor putea face din nou Plata cu PET în perioada 8-14 noiembrie. Ei vor putea schimba PET-urile cu fructe și legume românești la stația de colectare din hipermarketul Carrefour, aflat pe Bulevardul Tomis, numărul 321. Iar pentru fiecare recipient de apă rPET DORNA, produs din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, primesc o cantitate dublă de fructe și legume. Plata cu PET a fost lansată în premieră de Carrefour România în în anul 2019, ca parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic și a fost întâmpinată cu interes de către clienți. În prima ediție din 2019, constănțenii au adus la stația de colectare peste 15.500 de PET-uri și au primit la schimb peste 2500 de kilograme de fructe și legume românești.

Inițiativa se află la a treia ediție și a început pe 13 septembrie în parteneriat cu Coca-Cola HBC România și cu sprijinul Green Point Management, Financiar Recycling, Green PC Ambalaje și Recycle International.

Plata cu PET este inițiativa care exprimă cel mai bine viziunea Carrefour România asupra economiei circulare, transformând plasticul în monedă de schimb pentru fructe și legume produse local și încurajând reintroducerea plasticului în circuitul economic, prin reciclare. Susținem astfel un proces de educare a publicului pentru un consum responsabil de plastic și alte resurse și, de asemenea, încurajăm clienții să adopte obiceiuri mai bune acasă și la cumpărături. Ne bucurăm să avem alături de noi parteneri strategici, împreună cu care extindem programul și îl aducem în 20 de hipermarketuri din 19 orașe din România”, a declarat Felician Cardoș, Environmental Manager Carrefour România. 

„Ne-am alăturat cu entuziasm acestui program deoarece este în linie cu misiunea și viziunea noastră legată de sustenabilitate. Ne bucurăm că astfel extindem parteneriatul nostru cu echipa Carrefour și că putem susține proiecte educaționale pentru un mediu mai curat. Noi decidem, în fiecare zi, ce lăsăm După Noi, iar Plata cu PET este un gest mic ce poate produce o schimbare mare. Doar împreună putem contribui la „O lume fără deșeuri”: astfel de inițiative, care educă și implică direct consumatorii în procesul de colectare separată în vederea reciclării, sunt un exemplu clar de bune practici.” a adăugat Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România.

„Aplaudăm inițiativele care reușesc să transpună în practică principiile economiei circulare și care creează consumatorilor obiceiurile ce stau la baza unui comportament de consum sustenabil. Ne bucurăm să fim parteneri în această campanie, consider că inițiativa Plata cu PET și-a dovedit efectele pozitive în edițiile anterioare – de responsabilizare a consumatorilor, colectare a unor cantități semnificative de plastic și transformarea lor prin reciclare. Prin implicarea Financiar Recycling, ne dorim să contribuim prin servicii de calitate la închiderea acestui lanț, în care consumatori, producători, retaileri, OIREP-uri și colectori avem o misiune comună: o societate responsabilă, în care colectarea separată este un obicei, nu o excepție”, a declarat Gheorghe Bratu, director general Financiar Recycling.

„Filosofia de business a grupului din care facem parte pornește de la faptul că deșeul reprezintă o resursă, iar colectarea corectă și în condiții bune reprezintă o componentă vitală în reintroducerea deșeurilor în circuitul economic, prin reutilizare, reciclare sau valorificare. Acesta este  motivul pentru care am hotărât să ne implicăm în campania “Plata cu PET”. Suntem convinși de utilitatea inițiativei și mai ales de efectele pozitive pe care un asemenea proiect le va avea, pe termen mediu și lung, asupra modului în care cetățeanul va alege să privească deșeurile de ambalaje.“, a declarat Vlad Ioancea, Deputy CEO Green PC Ambalaje.

Inițiativa se derulează în 20 de hipermarketuri din țară (Baia Mare, Bârlad, Brașov – Calea București, București Orhideea și Vulcan, Buzău, Cluj, Constanța, Drobeta-Turnu Severin, Galați, Iași Era, Oradea Era, Piatra Neamț, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Suceava, Târgoviște, Timișoara) în perioada 13 septembrie – 12 decembrie, datele exacte de prezență în fiecare oraș fiind disponibile pe site-ul oficial www.carrefour.ro. Totodată, participanții din fiecare oraș se pot înscrie la o tombolă cu premii constând în produse realizate de întreprinderi sociale care angajează persoane cu dizabilități și dificultăți sociale.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*