Piața de închirieri auto, potențial de creștere semnificativ la nivel local, doar 10% din populația eligibilă a închiriat o mașină cel puțin o dată  

Adrian Hălmăgean. FOTO Confident PR

Avis, unul dintre furnizorii globali de transport, sărbătorește 30 de ani de activitate în asigurarea serviciilor de închiriere de mașini pentru clienții din România, fiind martor și contribuitor de top la schimbările semnificative de pe piața locală.

În ultimele trei decenii, un număr tot mai mare de persoane s-au arătat interesate de serviciile de închiriere de mașini, iar industria de rent a car continuă să aibă un potențial de creștere semnificativ pe piața locală, ținând cont că doar 10% din populația eligibilă a României a experimentat avantajele închirierii unei mașini cel puțin o dată.

„De la înființarea sa în România, în 1994, Avis a fost în fruntea industriei de rent a car, asistând la călătoria de transformare a pieței. Inițial, serviciile de închiriere de mașini erau utilizate în principal de cetățenii străini care vizitau țara. Cu toate acestea, a existat o schimbare notabilă în ultimii ani, mai multe persoane și companii din România recunoscând beneficiile și confortul oferit de închirierea unei mașini. Suntem bucuroși că putem spune că există încă potențial neexploatat pe piață și oamenii devin din ce în ce mai conștienți de flexibilitatea, accesibilitatea și confortul pe care le oferă serviciile de închiriere de mașini”, a declarat Adrian Hălmăgean, Director General Avis România. 

Potrivit informațiilor rezultate în urma unei cercetări recente a pieței locale realizate de Avis, în prezent, majoritatea românilor călătoresc în scopuri recreative (leisure, 46%), dar și de business (37%) și călătoresc la locația de preluare a mașinii de închiriat cu avionul.

Totodată, 90% dintre românii care călătoresc în țară și 68% dintre cei care merg în străinătate, nu optează niciodată pentru închirierea unei mașini.

Pe măsură ce industria de rent a car din România continuă să evolueze și tot mai mulți oameni înțeleg avantajele închirierii unei mașini, Avis rămâne angajat să ofere servicii de top. Cu o abordare centrată pe client și cu accent pe inovare, în ultimii 30 de ani, compania s-a adaptat continuu pentru a răspunde cerințelor în schimbare ale clienților și s-a concentrat pe oferirea unei experiențe perfecte și personalizate.

Avis pune la dispoziția clienților o flotă de autovehicule bine întreținută, asigurându-se că fiecare mașină este verificată riguros după fiecare închiriere, iar clienții se pot aștepta să conducă o mașină  nouă, cu kilometraj redus.

De asemenea, compania a investit în diverse departamente de asistență pentru clienți, asigurând un proces de închiriere fără probleme de la rezervare, până la returnarea vehiculului. Ținând cont de feedback-ul clienților și utilizând instrumente interne pentru a măsura calitatea serviciilor, Avis și-a menținut angajamentul de a oferi experiențe excepționale. Ca parte a rețelei globale, Avis

România este dedicată contribuției la dezvoltarea economiei  locale prin oferirea de oportunități de angajare, sprijinirea afacerilor locale și promovarea turismului.

Având în vedere că Avis România sărbătorește 30 de ani, privește cu optimism spre viitor, fiind hotărâtă să răspundă în continuare nevoilor clienților săi, să ofere o gamă largă de opțiuni de închiriere și servicii personalizate adaptate preferințelor individuale.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*