NextUp: Black Friday 2022 va fi cea mai bine organizată ediție în România, cu comenzi procesate cu până la 40% mai repede și cu livrări la timp

Roxana Epure

Pentru ediția Black Friday din acest an, retailerii din România s-au pregătit cu până la 3 luni înainte de eveniment, dotându-se cu soluții software pentru diminuarea timpului de procesare a comenzilor cu până la 40% și pentru eliminarea 100% a erorilor umane în gestionarea întregii activități a magazinului, conform unei analize NextUp, una dintre cele mai mari companii de software pentru business. Astfel, reprezentanții companiei susțin că Black Friday 2022 va fi cea mai eficientă ediție din punct de vedere al organizării și procesării comenzilor.

“Având în vedere experiențele din anii anteriori, retailerii au învățat cele mai dure lecții de business cu ocazia Black Friday. Astfel, încă din luna martie am primit solicitări de soluții software customizate special pentru volumul mare de stocuri și comenzi din perioada de Black Friday. Aproape 30% dintre clienți cu magazine fizice sau online au cerut soluții de automatizare care să-i ajute să pregătească produsele pentru livrare la timp, dar și pentru evitarea oricărei erori umane în gestionarea stocurilor și a comenzilor. În acest sens, cu un focus, dar și o investiție de timp și bani din partea retailerilor, Black Friday 2022 va fi cea mai bine organizată ediție în România, cu comenzi procesate cu până la 40% mai repede, fără overshopping, fără livrări greșite, ci trimise la timp”, explică Roxana Epure, Managing Partner NextUp.

Retailerii au investit între 1,000 și 5,000 euro în softuri pentru procesarea automată a comenzilor, fiind interesați în special de funcționalități ca actualizarea în timp real a produselor afișate în magazinul online pentru a evita riscul de over-shop (comandarea unui produs indisponibil), actualizarea permanentă a produselor din stoc și primirea de notificări când stocul se apropie de zero, pentru a genera comenzi noi către furnizori. Generarea automată de documente fiscale, cum ar fi factura, și trimiterea de email-uri automate către consumatori sunt, de asemenea, soluții căutate de retaileri pentru procesarea unui număr tot mai mare de comenzi.

Astfel, prin soluții de procesare automată, retailerii pot gestiona stocuri de până la 30.000 de articole diferite și pot procesa până la 1,000 comenzi pe zi, adică de 50 ori mai multe comenzi decât în lipsa unei soluții automatizate.

“Deși pare paradoxal în secolul digitalizării, încă mai există magazine, puține ca număr, care procesează manual comenzile clienților, unde riscul pentru greșeli este garantat. Totuși, anul acesta, cererea pentru automatizări a depășit cu mult așteptările, fiind mai mare cu 35% față de 2021. Cu automatizările avute la dispoziție într-un soft de tip ERP, 100 de comenzi sunt, spre exemplu, procesate și pregătite pentru livrare în mai puțin de 2 ore, spre deosebire de 1 zi dacă sunt procesate manual”, spune Roxana Epure, Managing Partener NextUp.

Despre NextUp

NextUp, dezvoltatorul primului ERP cu inteligenţă artificială, este unul dintre cei mai mari producători de softuri pentru antreprenori și contabili, create prin tehnologii moderne şi actualizate la zi în funcţie de schimbările legislativ-fiscale. Adresate afacerilor locale, softurile NextUp sunt folosite cu precădere în retailul online, retailul tradiţional, producţie, distribuţie şi servicii, pentru a automatiza activităţi repetitive consumatoare de timp şi a optimiza procesele şi previziunile de business. NextUp are peste 5.000 de clienți, cu o medie de 5 utilizatori per companie.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*