Neakaisa a înregistrat o cifră de afaceri de 6.2 milioane de euro în 2023, cu peste 60.000 de produse vândute

Laura și Vlad Sardescu. FOTO Total PR

Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a înregistrat o cifră de afaceri de 6.2 milioane euro anul trecut, în creștere cu aproximativ 10% față de 2022. Totodată, în 2023, compania a vândut peste 60.000 de produse, cu cca. 10.000 mai mult față de anul precedent. Pentru anul în curs, Neakaisa.ro are în plan o creștere de 10% și investiții în digitalizarea și automatizarea proceselor interne.

Principalul motor de creștere pentru business-ul online de sanitare în 2023, un an marcat de provocări și incertitudini, inclusiv o scădere generală pe zona de imobiliare și construcții, a fost deschiderea showroom-ului din București, în luna mai. În puțin peste 6 luni de la lansare, acesta a generat un plus de 10% al vânzărilor totale. În același timp, și decizia de a diversifica gama de produse a avut un impact direct la nivel de vânzări, alături de cererea mai mare din zona de arhitecți.

„Ne-am dorit să fim mai aproape de clienții noștri, iar deschiderea showroom-ului a fost un pas natural în dezvoltarea business-ului, care a înregistrat rezultate foarte rapid. Noua locație din Atelierului 20 a oferit atât oportunitatea clienților de a vedea și experimenta produsele înainte de achiziție, dar a și consolidat legătura noastră cu comunitatea locală de arhitecți și designeri”, a declarat Laura Sardescu, Co-fondator și Director General Neakaisa.ro.

În ceea ce privește orașele care au generat cele mai multe vânzări pentru Neakaisa.ro, acestea au fost București, Cluj, Timișoara și Constanța, iar cea mai mare comandă online a fost de 58.000 lei. Și coșul  mediu raportat anul trecut a fost de 1.880 de lei, într-o ușoară creștere față de 2022, impulsionat de comenzile generate de showroom.

“Mizăm pe calitate, simplitate și un design unic, care, cu siguranță, ne vor ajuta să ne îndeplinim obiectivele. Să nu uităm însă și faptul că suntem, prin excelență, un business online, iar e-commerce-ul se maturizează odată cu piața și continuă să se adapteze, așa cum o fac toate industriile. Suntem (încă) la un punct de răscruce, unde creșterea galopantă din anii de pandemie s-a temperat, iar varianta optimă este de creștere sustenabilă a modelelor de business. Dacă în anii trecuți s-a experimentat mult, de unde și apariția a foarte multor jucători online de toate dimensiunile, 2024 va fi un an în care va fi nevoie să fie trecut  testul timpului și al presiunilor continue de adaptare la un mediu dinamic, pe alocuri imprevizibil”, a explicat Laura Sardescu.

Pentru anul curent, Neakaisa.ro are în plan o creștere organică, de 10%, concentrându-se pe trei elemente cheie, fundamentale pentru evoluția și flexibilitatea brandului. Astfel, va investi în digitalizarea și automatizarea proceselor interne pentru a crește eficiența și a ajuta echipa să fie mai productivă și va organiza training-uri, workshop-uri și alte inițiative de învățare pentru formarea și dezvoltarea continuă a angajaților.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*