Ministerul Afacerilor Externe informează cetăţenii români care se află, tranzitează sau intenționează să călătorească pe teritoriul Republicii Croația că, în conformitate cu datele transmise de Institutul Hidro-Meteorologic local, pentru perioada 12 – 14 iulie 2023, au fost emise coduri roşu şi portocaliu de caniculă pentru regiunile Osijek, Zagreb, Karlovac, Gospić, Knin, Rijeka, Split și Dubrovnik.
Autoritățile croate recomandă evitarea expunerii directe la soare și o hidratare corespunzătoare și avertizează cu privire la posibilitatea apariției unor disfuncționalități în rețeaua electrică, precum și riscul izbucnirii unor incendii de vegetație.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Actualul context economic și social a crescut nevoia românilor de a avea acces la instrumente mai eficiente de finanțare, inclusiv pe zona asigurărilor, unde costul polițelor de asigurare a tot crescut în ultimii ani. tbi […]
Sănătatea dentară ar trebui să fie o prioritate pentru toată lumea, dar destul de mulți români au tendința să amâne vizitele la dentist. Jumătate dintre români spun că nu au fost niciodată la stomatolog, fie […]
Waterdrop, start-up-ul de origine austriacă lansat pe piața din România în septembrie 2021, continuă dezvoltarea pe piața locală. Pentru 2022, compania și-a propus să crească baza de clienți existenți cu 60% și să pătrundă mai […]
Be the first to comment