Hell Energy Strong cu aromă de pepene verde – gustul verii pe tot parcursul anului

Hell Energy Strong cu aromă de pepene verde. FOTO Image PR

Acum te poți bucura de gustul verii pe tot parcursul anului cu Hell Energy Strong Watermelon. O aromă apărută în ediție limitată vara trecută, cea de pepene verde, intră în portofoliul permanent al brandului începând cu luna mai 2022, în gama Hell Energy Strong. Băutura are cu 20% mai multă cofeină și cinci tipuri de vitamine din complexul B, fără conservanți. Hell Energy Strong Watermelon este ambalat în cutie din aluminiu de 250 ml, reciclabilă la infinit, contribuind astfel la promisiunea de sustenabilitate a brandului.

Hell Energy are o tradiție îndelungată în lansarea de arome sezoniere speciale. În fiecare an, odată cu schimbarea edițiilor limitate Summer Cool și Ice Cool, Hell Energy le propune consumatorilor combinații inedite de arome, în ambalaje cu desing unic. Marea favorită a verii 2021 a fost băutura energizantă cu aromă de pepene verde HELL Summer Cool Beach Pink, cu un design în culori vibrante din gama neon, care a avut un succes uriaș în rândul consumatorilor. Și HELL nu îi va dezamăgi pe iubitorii de arome clasice de vară nici de această dată.

„Ca și consumatorilor noștri, și nouă ne-a plăcut aroma de pepene verde lansată anul trecut în ediție limitată, așa că am decis să o transformăm într-una permanentă în portofoliul Hell Energy Strong. Ceea ce am adăugat noului produs a fost un plus de energie, suplimentând cantitatea tradițională de cofeină de 32 mg/100 ml de produs, cu încă 20% și am creat un design unic care sugerează și el prospețimea gustului de pepene verde”, a declarat Micșunica Pelaghie, Director Național Hell Energy România.

Băuturile energizante Hell Energy conțin ingrediente de înaltă calitate: aproape 90% apă, restul reprezentând zahăr granulat, cofeină și complexul de vitamine B (B2, B3, B5, B6 și B12), la care se adaugă uneori aminoacizi esențiali pentru menținerea tonusului, acid citric, aromă și regulator de aciditate, fără adaos de conservanți.

Despre Hell Energy

Hell Energy se află printre brandurile cu cele mai dinamice creșteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vândute în mare parte în Europa și Asia.

Hell Energy a fost fondat în anul 2006 ca o afacere de familie și încă operează sub același patronat. Brandul a devenit liderul pieței de băuturi energizante din Ungaria într-un timp record, de numai patru ani. Grație conceptului creativ, strategiei de vânzări și campaniilor memorabile de marketing, astăzi HELL este prezent în peste 50 de țări din toată lumea. Din 2017, compania își produce singură ambalajele în propria fabrică de aluminiu, QUALITY PACK, echipată cu tehnologie ultramodernă.

În 2018, Hell Energy a demarat o campanie globală care îl are în prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorită inovației continue în ceea ce privește portofoliul de produse, în 2019, brandul a lansat o noua categorie de produse, pe bază de cafea și lapte – Energy Coffee.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*