evoMAG implementează soluția Innoship și reduce costurile de livrare a comenzilor

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG. FOTO Clear Communications
Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG. FOTO Clear Communications

evoMAG a integrat, de la începutul lui 2021, tehnologia Innoship, agregatorul de servicii de curierat numărul 1 din România, ca parte a strategiei de îmbunătățire a experienței clienților și de reducere a timpilor de livrare a comenzilor, obținând, în această perioadă, eficientizarea costurilor de livrare cu circa 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor către curieri.

Innoship automatizează, astfel, procesul de livrare al comenzilor pentru evoMAG și optimizează interacțiunea dintre magazinul online și companiile de curierat folosite de acesta. Printre principalele beneficii ale soluției Innoship se numără:

  • Optimizarea costurilor. Soluția Innoship eficientizează costurile cu 15%, analizând performanța serviciilor de curierat din întreaga arie geografică prin intermediul algoritmilor avansați de machine-learning.
  • Agregator API curieri. Implementarea API-ului Innoship facilitează accesul imediat către orice curier din piața locală sau internațională fără costuri suplimentare de interconectare sau mentenanță. Astfel, complexitatea tehnică de integrare cu sistemele curierilor și serviciile acestora este îndepărtată.
  • Vizibilitatea unitară și în timp real a comenzilor. Gestionarea comenzilor de livrare se realizează într-un mod mult mai simplu și eficient, analizând într-un singur panou de control performanța companiilor de curierat și a fluxurilor de date. Această funcționalitate permite decizii de business corecte și rapide.
  • Notificări automate şi personalizate. Experiența clientului în etapa de post-vânzare este extrem de importantă, de aceea notificările automate şi personalizate transmise prin sistemul Innoship le oferă clienților finali informații în timp real asupra procesului de livrare a comenzilor.
  • Flexibilitate în alocarea dinamică a comenzilor. Prin modulul avansat de reguli, Innoship oferă ușurință în implementarea particularităților specifice modelului de business.

„Acordăm foarte mare atenție experienței clienților, iar prin parteneriatul cu Innoship ne dorim să le putem oferi livrări mai rapide, eficientizând, în același timp, costurile cu circa 15%, printr-o alocare dinamică a comenzilor către curieri. Vizibilitatea completă pe fluxul de livrare, cu alerte în timp real, când apar situații neprevăzute, ne oferă un grad mai mare de adaptabilitate și flexibilitate, și ne sprijină demersul de a satisface și mai bine nevoile clienților noștri”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

evoMAG se alătură, astfel, celor peste 70 de clienți companii de retail, eCommerce și distribuție, medii și mari, care au ales platforma Innoship, în primul an de la lansare.

„Parteneriatul cu evoMAG se înscrie în strategia noastră de dezvoltare în direcția asocierii cu companii medii și mari, într-un context propice pentru a ne aduce contribuția la evoluția industriei de eCommerce. Prelucrăm, în prezent, peste 35.000 de comenzi zilnic, iar până la finalul anului ne așteptăm să depășim 75.000 de comenzi în fiecare zi, de la peste 250 de clienți, ca urmare a ratei accelerate de adopție a tehnologiei Innoship”, spune Dan Ungureanu, cofondator Innoship.

La mai puțin de 8 luni de la investiția de tip Seed susținută de fondul de investiții cu capital de risc GapMinder VC, Innoship este agregatorul de servicii de curierat numărul 1 din România, ca urmare a ritmului alert de adopție a soluției pe piață.

Innoship optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25% și crescând performanța de livrare cu până la 15% printr-o alocare dinamică a comenzilor, în funcție de criteriile selectate de retailer în platformă. Tehnologia Innoship crește calitatea experienței serviciilor de curierat, asigură accesul facil la noi opțiuni de livrare rapidă, în același timp, reducând substanțial costurile cu acest serviciu.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*