eMAG lansează Toys Shop, cel mai mare magazin de jucării din România

Iulia Bulumete. FOTO SmartPoint

eMAG vine în ajutorul părinților ocupați, care se pregătesc pentru cea mai intensă perioadă de shopping din an și lansează Toys Shop, un magazin de jocuri și jucării cu peste 250.000 de produse în ofertă, cât patru hipermarketuri de jucării și de șapte ori mai mare cât orice alt magazin online specializat în jucării din România.

Mai mult de jumătate dintre articolele din noul shop beneficiază de livrare gratuită pentru clienții Genius. Cu ocazia lansării, în perioada 21-27.11.2023, clienții care achiziționează produse în valoare de minimum 99 de lei beneficiază de un voucher cu 20% extra reducere care poate fi aplicat pentru o selecție de produse.

Toys Shop include mai bine de 5.000 de branduri puse la dispoziția clienților atât de către eMAG cât și de mii de comercianți care vând pe Marketplace. Printre aceștia se numără Peak Toys Distribution, Idealstore, PremierKids, Hubners, Indiggo, LikeSmart, Universul Copiilor, BestKids. Noul shop-in-shop cuprinde și jucării pentru adulții pasionați de boardgames sau seturi de construcție.

Noul shop se bazează pe tehnologie și dezvoltări în platformă care le oferă utilizatorilor o experiență prietenoasă de navigare, special creată astfel încât să îi ajute să identifice cât mai precis cadoul potrivit: în funcție de vârstă, de personajul preferat sau de abilitățile de dezvoltare ale copilului.

„Cu câteva zile înaintea debutului sărbătorilor de iarnă, lansăm Toys Shop, cel mai mare magazin de jucării din România și al cincilea shop-in-shop al nostru pentru a veni în sprijinul părinților care își împart timpul între nenumărate liste de cumpărături în această perioadă și pe care vrem să îi ajutăm să aleagă ușor jucăriile pe care copiii le așteaptă anul acesta în ghetuțe de Moș Nicolae sau sub bradul de Crăciun. Toys Shop este gândit cu grijă față de timpul clienților noștri care pot identifica rapid, în numai câteva secunde, din sutele de mii de oferte, orice  ar căuta, pentru orice vârstă sau pentru orice etapă de dezvoltare a copiilor, de la seturi de construcție și puzzle la mașinuțe și jucării cu telecomandă sau păpuși. Mai mult de jumătate din ofertă beneficiază de livrare gratuită cu ajutorul serviciului Genius”, a declarat Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG.

Un client eMAG cheltuie aproximativ 165 de lei pentru achiziția de jucării în sezonul de shopping, cu 16% mai mult față de alte perioade ale anului. Cele mai vândute categorii de jucării pe eMAG sunt jocurile și puzzle-urile (Set Răspundel Istețel – Carte și creion, Intru în joc învăț pe loc, Lumea animalelor, Joc Kosmos – Catan Big Box), seturile și cuburile de construcție (LEGO Technic – McLaren Senna GTR, LEGO® Creator Expert – Orhidee, LEGO Creator Expert – Copac bonsai). Jocurile și jucăriile s-au numărat și printre cele mai vândute articole în ediția din acest an a Black Friday la eMAG care a avut loc pe 10 noiembrie, când clienții au comandat 360.000 de articole.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*