Depanero se mută într-un sediu nou, în incinta Sema Parc

Irina Mincinopschi. FOTO Smart Point

Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, are din această toamnă un sediu nou, localizat în incinta Sema Parc, din Splaiul Independenței 319.

De la finalul lunii septembrie, Depanero își va desfășura activitatea în două dintre clădirile din zona estică a parcului de afaceri. O suprafață de peste 4.000 mp a fost rezervată pentru relocarea activității echipelor tehnice, de operațiuni și customer support. De aici vor fi asigurate serviciile de consultanță, diagnosticare, reparații și instalare pentru produse în garanție și în post-garanție de la peste 60 de branduri. În cea de-a doua clădire cu acces stradal din Splaiul Independenței și de lângă stația de metrou „Petrache Poenaru” va fi asigurat serviciul de recepție clienți, unde pot fi predate direct echipamentele defecte.

În alegerea noului sediu, Depanero a urmărit câteva criterii foarte importante, în strânsă legătură cu evoluția dinamică a companiei, atât în ceea ce privește creșterea numărului de reparații efectuate de la an la an, cât și a diversificării serviciilor oferite și a noilor branduri intrate în portofoliu. Experiența clientului este foarte importantă pentru companie, de aceea un aspect esențial l-a reprezentat accesibilitatea noului sediu, la care se adaugă flexibilitatea spațiului de lucru, dotările oferite și, nu în ultimul rând, posibilitățile de extindere, în funcție de nevoile viitoare ale companiei.

„Activitatea Depanero s-a diversificat foarte mult în ultimii ani. Încheiem constant parteneriate cu branduri noi și extindem mereu serviciile pe care le oferim atât clienților individuali, cât și celor corporate. Aveam nevoie de un sediu nou, care să răspundă tuturor acestor schimbări și provocări și care să ofere o interacțiune facilă cu clienții și partenerii noștri. Procesul de căutare și selecție nu a fost ușor, deoarece activitatea pe care o desfășurăm impune criterii foarte stricte, atât de dotări, suprafețe, cât și de accesibilitate. Credem că am făcut cea mai bună alegere și îi așteptăm cu drag pe clienții noștri din această toamnă în noul sediu Depanero”, declară Irina Mincinopschi, director general Depanero.

Depanero oferă o gamă largă de servicii, de la instalare și mentenanță, până la consultanță, diagnosticare și remediere rapidă a defecțiunilor, atât pentru produsele aflate în garanție, cât și pentru cele în post-garanție.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*