CloudCart a dezvoltat CloudIO, un instrument de inteligență artificială dedicat magazinelor online

Nikolay Iliev. FOTO Total PR

CloudCart, platforma profesională de eCommerce-as-a-service, a lansat o soluție inovatoare de AI, disponibilă pentru toți cei 1600 de clienți – comercianți online din cele 7 țări, inclusiv România, în care activează compania.  CloudIO oferă progrese semnificative în managementul magazinelor online, oferind caracteristici revoluționare pentru crearea de descrieri captivante, îmbunătățirea optimizării SEO și creșterea eficienței generale.

„CloudIO este asemenea ChatGPT, dar dedicat pentru e-commerce. Este expertul personal în comerț electronic, adaptat și instruit pentru fiecare magazin de pe CloudCart. Datorită progresului tehnologic rapid în domeniul inteligenței artificiale, a face compromisuri nu este o opțiune. Furnizarea celui mai nou avantaj competitiv pentru clienții noștri a fost o prioritate”, a declarat Petar Iliev, director tehnic și co-fondator al CloudCart.

CloudIO simplifică operațiunile zilnice ale magazinelor online. Comercianții își cresc vizibilitatea și accesibilitatea produselor în motoarele de căutare, generând simultan texte variate – de la descrieri de produse până la optimizare SEO, pentru categorii și pagini statice. Instrumentul inovator este construit în mod special pentru comerțul electronic, utilizând date și comenzi specifice industriei, pentru eficiență și relevanță maximă. Prin capacitatea de a se adapta și a învăța continuu, CloudIO reprezintă un instrument deosebit de util în lumea SEO, aflată într-o continuă evoluție, unde a te menține în fața concurenței este esențial.

Prin intermediul CloudIO, compania pune la dispoziția clienților săi oportunitatea de a valorifica puterea inteligenței artificiale în avantajul lor. Acest lucru nu reprezintă doar o revoluție în comerțul online, ci și o asigurare pentru menținerea pozițiilor de lider în lumea digitală, aflată în continuă schimbare.

„Odată cu implementarea CloudIO, am transformat modul în care comercianții își formează și gestionează conținutul online. Am obținut costuri de până la 5 ori mai mici pentru descrierile de produse și un proces de optimizare SEO de până la 5 ori mai rapid pentru motoarele de căutare. În plus, am reușit să economisim peste 90% din timpul fiecărui comerciant, pe care îl pot reinvesti în alte direcții ale afacerii lor. Aceste rezultate nu sunt doar cifre – ele sunt o dovadă a puterii și necesității incontestabile a inteligenței artificiale”, a declarat Nikolay Iliev, CEO și co-fondator al CloudCart.

CloudCart a fost prima companie care a lansat o versiune de asistent virtual AI dedicat industriei e-commerce – CloudCart.ai. Varianta mult îmbunătățită – CloudIO –  reprezintă o continuare firească a eforturilor companiei, care își propune să dezvolte și să implementeze cele mai inovatoare tehnologii, pentru a ține pasul cu nevoile clienților.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*