Asociația Delta Dunării a transmis că neregulile găsite de ANPC în zonă sunt cazuri izolate și nu definesc industria turismului de aici

Vedere din Delta Dunării. FOTO Adrian Boioglu

Asociația Delta Dunării a transmis că neregulile găsite de inspectorii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor în zona reprezintă cazuri izolate care nu definesc industria turismului de aici.

Președintele Asociației Delta Dunării, Cătălin Țibuleac, a anunțat că susține eforturile ANPC de a extinde controalele la nivelul pensiunilor, hotelurilor și restaurantelor din zonă.

“În condițiile în care siguranța alimentară și sanitară a turistului trebuie să fie întotdeauna pe primul loc, Asociația de Management al Destinației Turistice Delta Dunării susține eforturile ANPC de a extinde controalele și la nivelul pensiunilor, hotelurilor și restaurantelor din Deltă. Constatăm cu tristețe, că au existat situații de încălcare a legii din partea unor operatori economici, care funcționează în destinație și care, în mod evident nu au acordat respectul cuvenit turistului, în primul rând, dar și față de prevederile legii”, a spus Cătălin Țibuleac.

El a precizat că neregulile găsite până acum reprezintă cazuri izolate, care nu definesc industria turismului din Delta Dunării.

“Vrem să asigurăm turiștii, că acestea sunt un cazuri izolate, care nu definesc industria turismului din Delta Dunării, iar membrii Asociației de Management al Destinației Turistice și toți cei angrenați în turism în destinație, au luat și vor lua în continuare măsuri în a oferi servicii de un înalt standard de calitate.

Delta Dunării a rămâne o destinație definită de servicii turistice de calitate, de tradiții, multiculturalitate și gastronomie locală, sigură în context pandemic, unică în Europa prin ceea ce are de oferit iubitorilor de natură. Sezonul turistic în Deltă continuă pentru încă cateva luni, și reamintim că unele resorturi vor fi deschise și pe perioada iernii”, a precizat Cătălin Țibuleac.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*