Analiză Limitless Agency: Segmentul de cadouri a crescut cu 64% în martie. Cel mai scump cadou de Ziua Femeii a fost de aproape 10.000 euro

Daniel Slăvenie. FOTO Confident PR

Cu ocazia zilei de Mărțișor și Zilei Internaționale a Femeii, piața de cadouri a crescut cu 64% în perioada 1-8 martie 2023 comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, arată o analiză realizată de Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital. Astfel, cel mai scump produs comandat din online-ul românesc în această perioadă a costat 49.000 lei (aproximativ 10.000 euro), fiind un ceas de lux creat de o casă de modă din Franța.

Conform analizei Limitless Agency, cu ocazia Zilei Femeii, cele mai comandate produse din magazinele online au fost parfumurile și produsele cosmetice, iar valoarea medie a comenzilor a fost de 355 lei, în creștere ușoară față de anul trecut, de la 352,5 lei. Cel mai comandat parfum a fost Chanel – Coco Mademoiselle, care costă între 400 lei și 800 lei în funcție de cantitate și ofertele din online.

Totodată, în perioada 1-8 martie 2023 numărul de tranzacții a crescut cu 63% față de aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, numărul de utilizatori pe magazine online din nișa de cadouri a crescut aproape 60% comparativ cu aceeași perioadă din 2022, cea mai mare parte dintre aceștia fiind bărbați.

“Creșterea veniturilor magazinelor online de cadouri este generată de câțiva factori principali, printre care cererea mai mare pentru cadouri și dezvoltarea obiceiului de a comanda tot mai des online. Un rol important în creșterea vânzărilor, cu în jur de 30%, îl are tehnologia pentru identificarea produselor care generează cele mai mari vânzări și profit, facilitând promovarea eficientă a acestora. Pentru rezultate maxime folosim platforma TRUDA, cea mai avansată tehnologie de analiză a datelor și a performanței produselor dintr-un magazin online, pentru a genera vânzări mai mari clienților”, declară Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.

Odată cu creșterea veniturilor pe nișa de cadouri, au crescut costurile de marketing pentru promovare online, mai exact CPC (cost per click) este mai mare cu 30% față de anul trecut.

Astfel, bugetele lunare alocate de companii variază între 1.000 de euro și 200.000 de euro pentru promovare prin campanii PPC (Google Shopping Ads, Facebook Ads) și campanii SEO, cu scopul de a crește numărul de clienți, vânzărilor și valoarea comenzii medii, dar și creșterea vizibilității brandului.

 

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*