Compania Naţională Administraţia Canalelor Navigabile SA anunță că fluxurile de mărfuri pe canalele navigabile, Canal Dunăre – Marea Neagră și Canal Poarta Albă, Midia – Năvodari, continuă să crească.
În primele nouă luni ale acestui an, traficul înregistrat a fost de 28.212.000 tone capacitate, cu 9,39% mai mult față de perioada similară a anului trecut, fiind transportate 13.557.000 tone marfă.
De asemenea, în acest an traficul intern a crescut depășind cu 8% cantitatea de marfă transportată în perioada ianuarie-septembrie 2020.
Duminică, 10 octombrie 2021, a fost depășită media zilnică de trafic înregistrată în acest an cu 120%, înregistrându-se astfel un trafic de 225.441 tone capacitate.
Principalele destinaţii ale mărfurilor transportate pe canalele navigabile în acest an au fost: România 46%, Serbia 28%, Ungaria 11% şi Bulgaria 10%.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
În perioada 18 noiembrie – 10 decembrie 2021, persoanele fizice rezidente și nerezidente, cu vârsta peste 18 ani, pot subscrie prin intermediul bãncilor partenere BT Capital Partners&Banca Transilvania, Banca Comercialã Românã și B.R.D. – Groupe […]
Organizațiile de Management a Destinației, autoritățile publice locale și județene, asociațiile și ONG-urile de profil, rutele cultural turistice, muzeele sau festivalurile din România sunt invitate să intre în competiția europeană „Destination of Sustainable Cultural Tourism […]
Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) susține necesitatea amânării termenului pentru implementarea RO e-TVA. ANAT subliniază următoarele aspecte: Resurse suplimentare: Companiile vor trebui să aloce resurse pentru conformarea cu noile cerințe, ceea ce va […]
Be the first to comment