Începând de astăzi, 2 iunie 2022, Xiaomi deschide prima linie telefonică oficială de suport tehnic dedicată utilizatorilor din România.
Pentru a le oferi suport tehnic utilizatorilor de produse Xiaomi oficial disponibile în România și pentru a asigura un grad de satisfacție crescut al acestora, hotline-ul Xiaomi va avea program de luni până sâmbătă, în intervalul orar 10:00 – 19:00. Obiectivele principale ale acestei linii sunt suportul în rezolvarea problemelor tehnice, programarea în service, verificarea statusului reparației și înregistrarea potențialelor plângeri.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Până pe 25 decembrie, în peste 30 de magazine Auchan din 17 orașe au loc târguri de brazi naturali. Proveniți din pepiniere gestionate în mod sustenabil și responsabil, brazii sunt disponibili la prețuri pornind de […]
În cursul lunii ianuarie, Autoritățile de Management ale programelor operaționale aferente perioadei 2014 – 2020 au transmis către Autoritatea de Certificare și Plată din cadrul Ministerului Finanțelor, spre certificare și rambursare, declarații de cheltuieli în […]
RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A., administratorul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR), anunță producătorii, importatorii și comercianții de băuturi că a început înregistrarea în baza de date a sistemului, etapă preliminară intrării în funcțiune a SGR, unul […]
Be the first to comment