Oficialii Xiaomi au anunțat că din trimestrul trei al acestui an produsele Mi se vor numi Xiaomi.
“Începând cu T3 2021, seria de produse Mi ale Xiaomi va prelua denumirea brandului, Xiaomi. Această schimbare va unifica prezența mărcii la nivel global și va elimina diferența de percepție dintre brand și produsele sale.
Produsele Xiaomi folosesc tehnologie de ultimă oră și oferă o experiență premium.
Produsele Redmi aduc inovația la un preț accesibil aproape de consumator și vizează un public mai tânăr. Această diferențiere este reflectată și de logourile actualizate, cu ambele logotipuri Xiaomi și Redmi subordonate logoului principal de brand.
Convenția de denumire a gamelor de produse – Xiaomi și Redmi – se va aplica în viitor și produselor ecosistem și IoT.”
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Tot mai mulți angajați își conturează în această perioadă rezoluțiile pentru 2022 și iau în calcul o schimbare pe plan profesional. Dinamica și tendințele din piața muncii indică o intensificare a căutărilor de joburi la […]
Gândirea critică este o abilitate esențială a secolului XXI pentru noi toți, în special pentru elevii de azi, adulții de mâine. Este modul prin care viitorii adulți vor învăța să își pună întrebări, să asculte, […]
Comisia Europeană a aprobat o schemă românească de 610 mii de euro (aproximativ 3 milioane RON) menită să sprijine companiile active în sectorul cultural independent din București, în contextul pandemiei de coronavirus. Schema a fost […]
Be the first to comment