Oficialii Xiaomi au anunțat că din trimestrul trei al acestui an produsele Mi se vor numi Xiaomi.
“Începând cu T3 2021, seria de produse Mi ale Xiaomi va prelua denumirea brandului, Xiaomi. Această schimbare va unifica prezența mărcii la nivel global și va elimina diferența de percepție dintre brand și produsele sale.
Produsele Xiaomi folosesc tehnologie de ultimă oră și oferă o experiență premium.
Produsele Redmi aduc inovația la un preț accesibil aproape de consumator și vizează un public mai tânăr. Această diferențiere este reflectată și de logourile actualizate, cu ambele logotipuri Xiaomi și Redmi subordonate logoului principal de brand.
Convenția de denumire a gamelor de produse – Xiaomi și Redmi – se va aplica în viitor și produselor ecosistem și IoT.”
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Cascade Group, un family office cu capital străin și experiență de peste două decenii în domeniul imobiliar, investițional și financiar din România, anunță lansarea diviziei Cascade Capital. Prin această inițiativă strategică, Grupul își propune să […]
Regiunea Europei Centrale și de Est (ECE), incluzand cele șase economii în continuă creștere ale României, Bulgariei, Cehiei, Ungariei, Poloniei și Slovaciei, oferă un mediu tot mai promițător pentru marile branduri internaționale, inclusiv cele de […]
Ministrul Cseke Attila a semnat 139 de noi contracte finanțate prin componentele C5 – Valul Renovării și C10 – Fondul Local din Planul Național de Redresare și Reziliență. Contractele au fost încheiate între autoritățile publice […]
Be the first to comment