Târgul de Cafea și Ceai Auchan, ajuns la cea de-a X-a ediție, reunește peste 300 de articole în magazine și online

Târgul de Cafea și Ceai Auchan

Până pe 8 februarie, hipermarketurile Auchan găzduiesc cea de-a zecea ediție a Târgului de Cafea și Ceai. Evenimentul a devenit deja unul tradițional și un punct de referință mult așteptat de iubitorii acestor produse. Anul acesta, oferta include peste 300 de articole, printre care numeroase sortimente și arome noi. De asemenea, vor exista și o mulțime de premii puse la dispoziție de Auchan, de la aparate de cafea și până la vouchere de cumpărături. Întreaga ofertă este disponibilă și pe auchan.ro, unde clienții pot opta pentru livrare la domiciliu ori pentru ridicarea comenzii din cel mai apropiat magazin Auchan.

Ediția de anul acesta a târgului aduce o mulțime de noutăți pentru iubitorii de cafea și de ceai. În zona special marcată, consumatorii vor putea găsi peste 200 de articole din toate tipurile de cafea – măcinată, boabe, capsule și instant, dar și produse exclusive și mărci naționale, precum și o varietate de ceaiuri. Evenimentul reunește atât produsele vedetă, ce nu trebuie să lipsească din casă, precum și o serie de articole trend-setters, respectiv noile apariții pe piață, toate la prețuri speciale pentru această ocazie. De exemplu, gamele Legal, Evolet, Foodness și Tet se vor număra printre noutățile din acest an care reprezintă anul acesta 25% din gamă.

„Am ajuns deja la cea de-a X-a ediție a Târgului de Cafea și Ceai Auchan, un eveniment emblematic pentru noi, prin care oferim clienților cea mai bună selecție a acestor produse. Am reușit să punem la dispoziție o ofertă inedită și în acest an și să realizăm, ca de fiecare dată, un mix între mărcile consacrate și o serie de noutăți, care, cu siguranță, vor mulțumi toate gusturile. Asistăm la o creștere a preferințelor pentru cafeaua preparată acasă, iar târgul reprezintă un prilej minunat de a descoperi noi arome și gusturi”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România.

Capsulele de cafea și cafeaua cu arome, din ce în ce mai căutate

În ultima perioadă, s-a înregistrat o creștere de aproximativ 30% a preferinței consumatorilor pentru capsulele de cafea, fapt datorat și timpului mai mare petrecut acasă, iar cei care trec pragul Târgului de Cafea și de Ceai Auchan vor putea alege din peste 60 de sortimente din această categorie. Totodată, și cafeaua boabe rămâne în tendințe, cu o creștere de 15% pe acest segment. În ceea ce privește cantitățile cel mai des achiziționate, pe segmentul de cafea boabe, cea mai mare pondere în vânzare o înregistrează pachetele de 1 kg (60%) și cele de 500 grame (30%).

Un alt sortiment popular este reprezentat de cafeaua cu arome, care a înregistrat o creștere de peste 40% față de anul trecut, iar la târgul organizat de Auchan în acest an consumatorii pot descoperi și arome noi, precum cea de tiramisu.

Potrivit companiei, mărcile internaționale de cafea se mențin în continuare în topul preferințelor consumatorilor, însă retailerul remarcă și o creștere semnificativă în volumul de produse marcă proprie comercializate, de peste 20%. Cea mai mare creștere a produselor marcă proprie a fost generată, în 2021,  de segmentul de capsule (+72% creștere cantitativă). În cadrul târgului din acest an, peste 12% din gamă este reprezentată de articole marcă proprie.

În ceea ce privește gama de ceai, aceasta cuprinde atât articole tradiționale, cât și o serie de produse speciale precum ceaiuri funcționale, eco și capsule de ceai.

De asemenea, românii optează din ce în ce mai des și pentru produse bio, alegând cu precădere produsele premium din această categorie, care a crescut atât ca volum, cât și ca valoare, cu peste 7% în 2021 comparativ cu 2020. De altfel, din oferta totală prezentă la târg, aproximativ 8% dintre produse sunt bio și ecologice, inclusiv produse marcă proprie Auchan, prin care compania își continuă demersurile de încurajare a unei alimentații sănătoase.

Cu ocazia târgului, Auchan a pregătit și o campanie educativă ce va rula în magazine, menită să introducă consumatorii în tainele cafelei și ale ceaiului. Astfel, clienții vor putea afla de la un barista ce reprezintă notele de gust prezentate pe fiecare ambalaj de cafea, de la intensitate și gradul de prăjire, până la notele florale și cum pot alege cafeaua în funcție de modalitatea de preparare de acasă, dar și idei de rețete. Totodată, participanții la târg vor putea beneficia de nenumăratele premii puse la dispoziție, având șansa de a câștiga aparate de cafea sau vouchere de cumpărături.

Despre Auchan

Auchan România are în portofoliu peste 170 de magazine, cuprinzând atât formatul de hipermarket, supermarket, magazine de ultraproximitate, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*