Peste 1 milion de români s-au înscris, într-un an, în programul de fidelitate MyCLUB Auchan

Peste 1 milion de români s-au înscris, într-un an, în programul de fidelitate MyCLUB Auchan

La un an de când a fost lansat programul de fidelitate, Auchan anunță că 1 milion de români au devenit membri în MyCLUB Auchan, un program care le oferă clienților reduceri pe loc în magazinele fizice și online, posibilitatea de a acumula bonusuri pe card, dar și oferte personalizate.

Potrivit companiei, clienții MyCLUB s-au bucurat în acest timp de reduceri pe loc, campanii cu beneficii de 1+1 gratis, precum și de coșuri de cumpărături achitate integral prin bonusul de fidelitate economisit pe card.

Același card de fidelitate este valabil atât în magazinele fizice, cât și pe auchan.ro și în aplicația Auchan, iar clienții au folosit cardul MyCLUB la fiecare sesiune de cumpărături, categoriile cel mai frecvent achiziționate fiind carne, detergenți, brânzeturi, pește și pet shop.

„Atenția și energia noastră sunt dedicate creării unei experiențe deosebite pentru clienți și oferirii unor avantaje atractive și semnificative, direct sau împreună cu partenerii noștri furnizori. De-a lungul anului care a trecut am avut avantaje speciale la peste 20.000 de produse și suntem foarte bucuroși că au fost apreciate și utilizate de clienți. În același timp, în cadrul programului de fidelitate MyCLUB Auchan, derulăm acțiuni pentru producătorii români: artizani prezenți în cadrul Târgului de bere, reprezentanți ai mărcilor emblematice românești din Clubul dedicat acestora, pentru producătorii filierelor agricole Auchan și nu numai. De asemenea, desfășurăm atât acțiuni pentru partenerii Turului României la ciclism, cât și proiecte dedicate gastronomiei românești și campanii de responsabilitate socială. Toate aceste direcții vor fi dezvoltate și mai mult în acest an, chiar împreună cu clienții noștri. Le mulțumim tuturor celor care fac parte din programul de fidelitate MyCLUB”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România. 

În continuare, compania își propune să dezvolte și mai mult programul de fidelitate, adăugând promoții personalizate adaptate propriilor preferințe de consum, servicii și mecanici inovatoare menite să-i ajute pe membrii MyCLUB Auchan să economisească timp și bani.

Oferte speciale la aniversarea unui an de MyCLUB Auchan

Cu ocazia împlinirii unui an de la lansarea programului de fidelitate, Auchan a pregătit o mulțime de noi oferte în magazine, pe auchan.ro și în aplicația Auchan. Astfel, în perioada 9 – 22 martie, clienții se pot bucura de sute de oferte pentru produsele lor preferate și de beneficii versatile acordate sub formă de bonus pe card, reducere pe loc sau vouchere personalizate de cumpărături.

De asemenea, până pe 31 martie, actualii și viitorii membri MyCLUB Auchan pot participa și la Tombola Primăverii, prin care se pot câștiga premii în valoare totală de 55.000 euro sub formă de bonus pe cardul MyCLUB.

Despre Auchan

Auchan România are în portofoliu 196 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 158 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care 149 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*