EmailTree AI, soluție românească de creștere a productivității e-mailului, este disponibilă în UiPath Marketplace

Casius Morea, CEO EmailAITree. FOTO Difine PR
Casius Morea, CEO EmailAITree. FOTO Difine PR

EmailTree AI, soluție românească end-to-end care automatizează scrierea de e-mailuri si reduce timpul de răspuns pentru acestea, a fost introdusă în UiPath Marketplace, o bibliotecă web de conținut preconstruit de tip Robotic Process Automation (RPA), dezvoltată de UiPath, companie lider în domeniul automatizării întreprinderilor. Tehnologia a fost listată în UiPath Marketplace în luna martie a acestui an.

EmailTree AI este o soluție end-to-end dezvoltată în 2019 care crește productivitatea e-mailului, automatizează compoziția de texte și generează acțiuni automate în bazele de date. EmailTree folosește tehnologii NLP (Natural Language Processing), NLU (Natural Language Understanding), AI (Artificial Intelligence), ML (Machine Learning) și RPA (Robotic Process Automation).

Ideea EmailTree AI s-a născut în 2015, dezvoltarea concretă începând în 2017, bazându-se pe experiența de 20 de ani a fondatorului Casius Morea în e-commerce și în serviciile de relații cu clienții. Compania – cu birouri în Luxemburg, Sibiu, Timișoara și Paris- are clienți din domenii precum telecomunicații, e-commerce, utilități, auto, Business Process Outsourcing. Printre aceștia se numără Orange Luxembourg, EDF, Webhelp.

“Oricât am încerca să eficientizăm munca de a răspunde la e-mailuri prin împărțirea lor pe diferite categorii de importanță, e-mailurile ne ocupă o parte semnificativă din activitate. Uneori, pot apărea erori și uităm să răspundem unui e-mail important. EmailTree AI este o soluție de hiper-automatizare care poate reduce timpul de răspuns, iar prezența în UiPath Marketplace ne onorează și confirmă utilitatea produsului nostru”, a afirmat Casius Morea, CEO și fondator al EmailTree AI.

EmailTree AI poate fi folosită într-o multitudine de limbi (cele bazate pe aflabetul latin) printre care română, engleză, germană. Soluția este utilizată mai ales de platforme de comerț electronic, furnizori de servicii de relații cu clienții sau echipe de suport.

Algoritmul parcurge e-mailurile (sau orice fel de solicitări sub formă de text), procesează informațiile pentru a înțelege diferitele situații și probleme semnalate și pregătește sugestii optime si rapide de răspuns. Solicitările și corespondența sunt clasificate în funcție de tipurile de sarcini. Sugestiile de feedback sunt propuse automat, iar diferitele echipe (de relații cu clienții și de suport) le aleg pe cele potrivite. Fiecare acțiune și răspuns dat clienților reprezintă o resursă prin care soluția se perfecționează folosind procesele de învățare automată supravegheată și nesupravegheată.

În general, toate tipurile de cereri de tip text pot fi tratate astfel încât aceleași automatizări se pot aplica indiferent de sursa acestora (SMS, Facebook, Whatsapp). Extensia pentru Chrome, disponibilă în Chrome Market Place de aproximativ două luni, permite astfel gestionarea de cereri de tip text indiferent de sursa lor, atât timp cât ele provin dintr-o pagină Chrome (Linkedin, Airbnb, Whastapp, Facebook).

UiPath Marketplace a fost lansat în 2018 ca răspuns la nevoia comunității UiPath de a crea un spațiu de cunoaștere printr-un schimb deschis de componente RPA reutilizabile. Biblioteca include activități personalizate, conectori, modele de Machine Learning (ML), oferind soluții concepute pentru a rezolva provocările de business din mai multe domenii.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*