Cseke Attila, ministrul dezvoltării, lucrărilor publice și administrației, a semnat 62 de noi contracte de finanțare prin componenta C10 – Fondul Local din Planul Național de Redresare și Reziliență.
Contractele au fost încheiate între autoritățile publice locale din 60 de unități administrativ-teritoriale și Ministerul Dezvoltării și au o valoare totală de 1.122.717.481,28 lei.
Proiectele vizează atât înnoirea parcului de vehicule destinate transportului public, prin achiziționarea de vehicule nepoluante, cât și asigurarea infrastructurii pentru transportul verde, prin achiziționarea de puncte de încărcare pentru vehicule electrice.
Până în prezent, prin cele trei componente ale PNRR, au fost semnate 1.074 contracte de finanțare, în valoare totală de 9.336.053.076,98 de lei, a precizat ministrul.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
În contextul juridic, fiscal și economic actual, investitorilor străini le este din ce în ce mai ușor să investească în România. Fie că este vorba de înființarea unei entități noi sau despre extinderea prin deschiderea […]
„Caravana filmului românesc” revine la mijloc de august la Brăila, în perioada 13 – 15 august în Parcul Monument din Brăila, aşa cum o face din 2015 încoace. Şi nu vine oricum, ci cu Capodopere […]
Magazinele online pierd lunar șansa de a-și crește veniturile cu până la 30%, iar în peste 70% din cazuri sunt alocate greșit bugetele de promovare în online, în lipsa unei analize precise asupra performanței produselor, […]
Be the first to comment