Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței. FOTO Consiliul Concurenței.
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care familia Dohotariu intenționează să preia Nastimed.
Familia Dohotariu controlează o serie de companii în România care se ocupă cu distribuirea de echipamente și de consumabile stomatologice (destinate clinicilor/cabinetelor) și pentru tehnică dentară, precum și furnizarea de servicii de radiologie dentară.
Nastimed activează ca distribuitor independent de consumabile și echipamente stomatologice și de echipamente și consumabile pentru tehnică dentară.
În urma analizei, Consiliul Concurenţei a constatat că operaţiunea notificată nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa romȃnească sau pe o parte a acesteia și nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal.
Decizia va fi publicată pe site-ul autorităţii naționale de concurenţă, după eliminarea informațiilor cu caracter confidențial.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a înregistrat o cifră de afaceri de 6.2 milioane euro anul trecut, în creștere cu aproximativ 10% față de 2022. Totodată, în 2023, compania […]
MOL România și Fundația Pentru Comunitate dau startul înscrierilor pentru concursul de proiecte din cadrul celei de-a 13-a ediții a Programului MOL pentru sănătatea copiilor, destinat organizațiilor non-guvernamentale care derulează proiecte de terapie emoțională și […]
Sezonul rece aduce o schimbare vizibilă în comportamentul șoferilor români: tot mai mulți aleg să cumpere anvelopele de iarnă din timp, pentru a evita aglomerația din service-uri și scumpirile de la finalul toamnei. Potrivit AutoEco, […]
Be the first to comment