CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru “Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș –Cluj – Oradea, Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Chețani – Câmpia Turzii – Relicitare”.
Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea STRABAG SRL – GEIGER TRANSILVANIA SRL, cu preţul de 420.347.903,86 lei fără TVA.
Durata contractului este de 3 luni pentru perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.
Durata de garanție a lucrărilor ofertată este de 120 de luni.
Acest tronson de autostradă are o lungime de 15,70 km.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
TCL, unul dintre cei mai mari producători de dispozitive electronice de consum și printre principalii jucători din industria TV la nivel mondial, a revenit pe scena CES. În cadrul evenimentului cu prezență fizică de la […]
Gala Excelența în Business, organizată de Asociația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton ADAA , sub patronajul Ministerului Economiei Antreprenoriatului și Turismului, având ca partener oficial Academia de Studii Economice București și partener media oficial Antena 3 […]
Românilor le place să plece des în vacanță, dar bugetele necesare ar putea deveni o provocare în acest an și în viitor, pe fondul creșterii generale a prețurilor. Pentru a veni în sprijinul românilor în […]
Be the first to comment