Gabriela Peșeț, consultant de turism, a fost invitata jurnalistului Adrian Boioglu la BizPLUS TV.
Ea a povestit cum după o carieră de 20 de ani în cele mai importante televiziuni, agenții de presă și ziare a decis să intre în zona de PR.
Gabriela Peșeț povestește la BizPLUS TV care este jobul unui consultant media pe teme de turism, cum se organizează un press trip și care sunt criteriile pe care sunt alese persoanele care merg, dar și modul în care se face PR pentru o agenție de turism.
Gabriela Peșeț răspunde și la întrebarea dacă PR-ul de turism poate fi un business, ce înseamnă PR de criză în turism și explică modul în care a fost afectat de pandemie acest domeniu.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care Unilink SA intră în acționariatul companiei Safety Broker de Asigurare SA. În urma acestei tranzacții, Safety Broker de Asigurare SA va fi controlată în comun de către Unilink SA, Safety Credit […]
CNAIR anunță că în perioada 20.08.2022 – 26.08.2022 se va desfășura un transport cu depășiri pe ruta Sibiu – Călărași. Traseul este următorul: Sibiu (județul Sibiu) – A1 – DN1 – DN7 – DN7CC – DN7 – DN67 […]
Ministrul Finanțelor, Adrian Câciu, a afirmat că atragerea de investiții și dezvoltarea relațiilor economice cu Statele Unite ale Americii sunt douã obiective strategice pentru România, precizând că ambele țări având un potențial deosebit pentru intensificarea […]
Be the first to comment