Adi Voican, proprietar Bibi Touring. FOTO Adrian Boioglu
Adi Voican, proprietarul Bibi Touring, a fost invitatul jurnalistului Adrian Boioglu la BizPLUS.
El a povestit despre primul infotrip organizat pe litoral după pandemie, a explicat ce anume poate fi vândut în România ca produs turistic și cum revine la viață turismul din sudul litoralului.
Adi Voican a mai discutat despre formele în care oamenii de afaceri din turism se pot asocia pentru a avea drepturile mai bine reprezentate și a anunțat care au fost demersurile făcute de Alianța pentru Turism în ultimul an și care a fost modul în care oamenii din acest domeniu de activitate au dialogat cu Guvernul.
Adi Voican a vorbit și despre măsurile de ajutorare a celor din HoReCa, despre brandul de turism al României, despre importanța voucherelor de vacanță și a oferit sfaturi pentru tinerii antreprenori din turism.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Institutul Național de Statistică a anunțat că peste 80% din cantitatea de grâu exportată are origine națională. INS a constatat că metodologia de realizare a statisticilor de comerț internațional cu bunuri este în totalitate armonizată […]
Compania Pro Achiziții SRL a lansat proiectul „Transformare digitală și inovație în domeniul educației”, finanțat prin Programul Regiunea Centru 2021-2027, care vizează implementarea și adoptarea tehnologiilor digitale pentru îmbunătățirea proceselor interne și dezvoltarea comunicării digitale […]
În primele opt luni de la relansarea programului de fidelizare Decathlon România, mai bine de jumătate dintre clienții retailerului au folosit cardul de fidelitate în procesul de cumpărare. Noul sistem de fidelizare a fost dezvoltat […]
Be the first to comment