BaseLinker pentru 2022: 1 milion de euro în investiții și expansiune în sprijinul comerțului electronic

BaseLinker

Deși suntem abia la început de an, 2022 are toate șansele să rămână un an marcat în continuare de provocările asociate cu COVID-19, cu un focus mai mare pe digitalizare. Ultimii doi ani au modelat tiparul de consum al cumpărătorilor și au condus la o transformare digitală rapidă a magazinelor online.

Această transformare digitală se bazează pe instrumente de automatizare și personalizare fără resurse şi investiții semnificative din partea deținătorilor de magazine online. Strategiile de automatizare prin eficientizarea proceselor de lucru, reducerea erorilor umane și reducerea costurilor ajută magazinele online să-și crească productivitatea. BaseLinker, compania poloneză de centralizare și automatizare a proceselor e-commerce, şi-a cumulat toate experiența de 16 ani în e-commerce într-un produs care eficientizează procesul de vânzare al magazinelor online.

BaseLinker oferă o soluție tehnologică automatizată care monitorizează, măsoară și raportează rezultatele, un instrument care să integreze e-commerce și managementul vânzărilor într-o singură interfață.

Ai un magazin online? Află cât de ușor este să lucrezi cu Baselinker

În 2022, un antreprenor va avea tot mai multă nevoie de agilitate în utilizarea platformelor și aplicațiilor care îi sprijină business-ul online. Eliminarea activităților repetitive din interiorul magazinului online prin automatizarea proceselor, cât și gestionarea tuturor canalelor de vânzare și a procesului post vânzare dintr-o singură platformă sunt marile atuuri ale integrării cu BaseLinker.

Deținătorii de magazine nu realizează cât de mult costă aceste procese repetitive, întrucât sunt deja întipărite în rutina zilnică a angajaților. Sunt câteva elemente simple care definesc un astfel de proces și care merită automatizate. Astfel, toate informațiile magazinului online specific pentru tot fluxul de lucru în comerț electronic se regăsesc în cadrul unui singur sistem care oferă acces la multiple marketplace-uri populare, companii de curierat și sisteme de contabilitate.

”Utilizatorul BaseLinker poate fi orice owner de magazine online, indiferent de mărimea acestuia, soluția oferită de către noi fiind una ușor adaptabilă în funcție de nevoile fiecărui business. Mai mult, antreprenorii la început de drum, care nu dețin un magazin online, pot construi cu ușurință tot fluxul direct în platforma BaseLinker, fără a investi inițial în dezvoltarea unui site.” a declarat Tatiana Șen, co-CEO BaseLinker.

1 milion de euro în dezvoltarea e-commerce în 2022

Automatizarea comerțului electronic se referă la a oferi deținătorilor de magazine online cea mai importantă soluție: reducerea costurilor și timp pentru a se concentra pe ceea ce contează. BaseLinker își propune pentru acest an să investească aproximativ 1 milion de euro pentru platforma din Romania, urmând ca din semestrul 2 să accelereze planurile de expansiune.

”Ne propunem ca în 2022, cel puțin 10% dintre magazinele online din România să testeze și să se integreze cu BaseLinker. 2022 va fi un an plin de provocări și vine cu o serie de obiective de atins atât la nivel intern, în construirea unei echipe bine pregătite pentru a oferi clienților toate informațiile de care au nevoie, cât și strategic, în a educa piața și a oferi mai multe oportunități de dezvoltare a business-urilor atât în plan local, cât și în Europa de Est – vorbim aici de marketplace-uri sau alte canale de vânzare, cât și ERP-uri, programe de facturare, logistică, gestiunea prețurilor și a stocurilor.” a declarat Ruxandra Geanta, co-CEO BaseLinker.

În 2021, BaseLinker a inițiat primele parteneriate strategice în România, ca de exemplu Emag Marketplace și SendSMS.ro urmând ca în 2022 să extindă atât integrările cu furnizori locali de soluții și platforme specifice industriei de e-commerce cât și a portofoliului de magazine online care aleg automatizarea proceselor cu baselinker.ro.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*