CNAIR a lansat licitația pentru finalizarea studiului de fezabilitate necesar construcției autostrăzii Brașov – Bacău, prin transmiterea spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene a Anunțul de Participare pentru lansarea procedurii de achiziție publică Finalizare studiu de fezabilitate Autostrada Brașov – Bacău.
Licitația pentru atribuirea contractului de proiectare va fi vizibilă în SICAP ulterior publicării Anunțului de Participare.
Durata contractului de proiectare este de 28 de luni, din care 24 de luni pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate.
Valoarea estimată a procedurii de 45.044.901,90 lei fara TVA.
Termenul limită de depunere a ofertelor este 16.01.2023.
Autostrada Brașov – Bacău va asigura o legătură rutieră modernă între Moldova și Transilvania.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Revolut, aplicația financiară cu peste 35 de milioane de clienți persoane fizice, la nivel global, din care peste 3 milioane în România, adaugă la tranzacționare peste 70 de acțiuni ale unor companii listate pe bursele […]
Revenim, pentru a treia oară în această vară, la Adjud. Cu „Caravana filmului românesc – Capodopere ale cinematografiei naționale„ şi cu trei filme pentru toate vârstele. Şi toate gusturile. Unde altundeva decât în Piațeta „Ion […]
În decembrie, una dintre cele mai efervescente perioade de cumpărături din an, retailerii vor înregistra o scădere între 5% și 20% a numărului de produse vândute comparativ cu aceeași lună de anul trecut, însă vor […]
Be the first to comment