
În cadrul evenimentului SAP Connect, SAP SE (NYSE: SAP) prezintă modul în care integrarea inteligenței artificiale, a datelor și a aplicațiilor generează o valoare de business fără precedent. Aceste inovații, care includ o nouă rețea de asistenți bazați pe roluri, integrați în Joule, ce colaborează cu oamenii pentru a spori performanța, un ecosistem de date în expansiune care oferă perspective mai profunde și un software pentru lanțul de aprovizionare care anticipează întreruperile, revoluționează încă o dată modul în care sunt desfășurate activitățile de business.
„Pentru a prospera într-o perioadă în care volatilitatea este noua normalitate, companiile au nevoie de mai mult decât un mozaic de aplicații best-of-breed disparate. Anunțurile noastre de astăzi demonstrează puterea SAP Business Suite, unde AI-ul, datele și aplicațiile se reunesc într-o experiență unificată, care stimulează decizii mai inteligente, execuție mai rapidă și o transformare scalabilă”, a declarat Muhammad Alam, membru al Board-ului Executiv al SAP SE, SAP Product & Engineering.
Inteligența artificială care colaborează cu oamenii
SAP dezvăluie următoarea etapă a lui Joule, ca forță AI aflată în centrul creării de valoare a SAP Business Suite. Valorificând aplicațiile și datele din întregul ecosistem SAP Business Suite, compania introduce o nouă generație de asistenți inteligenți, conștienți de rol, integrați în Joule. Fiecare asistent este conceput să colaboreze cu un utilizator uman, în funcție de rolul său specific în organizație. Asistenții din Joule accesează agenții potriviți pentru fiecare sarcină, configurându-i, orchestrându-i și gestionându-i, astfel încât oamenii să se poată concentra pe atingerea unor noi niveluri de perspectivă și productivitate.
În sprijinul acestor asistenți se află o bibliotecă tot mai extinsă de agenți specializați Joule, concepuți pentru a ajuta la executarea unor fluxuri de lucru complexe în cadrul unor funcții specifice. De exemplu, un People Manager Assistant coordonează o echipă de agenți specializați, inclusiv noul People Intelligence Agent, care contribuie la identificarea și rezolvarea unor probleme precum anomaliile de compensație pentru a sprijini managerii în îmbunătățirea performanței. Un nou Financial Planning Assistant va fi susținut de o echipă de agenți experți, inclusiv noul Cash Management Agent, care optimizează fluxul de numerar și îmbunătățește randamentele dobânzilor, pentru a-i ajuta pe profesioniștii din domeniul financiar să crească eficiența.
Această nouă generație de asistenți AI conștienți de rol nu doar colaborează cu oamenii pentru a susține performanța în liniile de business, ci și lucrează împreună, între diverse funcții ale organizației, pentru a rezolva probleme complexe la nivel enterprise.
Date fără granițe
Datele alimentează puterea transformatoare a inteligenței artificiale, însă acestea sunt adesea izolate în sisteme diferite. La SAP Connect, compania elimină aceste bariere prin SAP Business Data Cloud Connect. SAP BDC Connect conectează în siguranță SAP BDC cu platformele partenerilor, permițând un flux bidirecțional de produse de date gata de utilizare, dincolo de granițele organizaționale și tehnologice.
Prin partajarea de tip zero-copy, datele rămân în siguranță în sistemele SAP, dar devin instant accesibile în platformele de date existente ale clienților, păstrând contextul de business fără a fi nevoie de copii costisitoare. Rezultatul: mai puține silozuri, fluxuri de date simplificate, fără duplicare, doar produse de date de încredere, disponibile oricând și oriunde sunt necesare.
SAP a anunțat, de asemenea, că Databricks și Google Cloud sunt primii parteneri integrați în SAP BDC Connect, urmând ca alții să li se alăture. Așa cum a fost anunțat în februarie 2025, SAP Databricks rămâne un serviciu de date în cadrul SAP Business Data Cloud, iar SAP BDC Connect îi extinde beneficiile într-un ecosistem deschis de date. Aceste parteneriate oferă clienților acces mai rapid la produse de date pentru analize și AI, ajutând echipele să treacă de la date brute la rezultate de business în timp real, cu viteză și simplitate mai mari.
Aplicații care transformă datele în acțiune
În centrul propunerii de valoare unice a SAP se află aplicațiile enterprise, acolo unde sunt create datele și unde sunt valorificate perspectivele generate de inteligența artificială. SAP Supply Chain Orchestration este o nouă soluție nativă AI care combină puterea Joule cu un knowledge graph pentru a detecta în timp real riscuri aflate pe mai multe niveluri în lanțul de aprovizionare și pentru a orchestra un răspuns coordonat, ajutând clienții să reducă costurile și să mențină lanțurile de aprovizionare funcționale. SAP Engagement Cloud, o nouă soluție dedicată experienței clienților, utilizează contextul critic de business pentru a personaliza interacțiunile cu clienții, furnizorii și alți stakeholderi. Iar noua generație a suitei SAP Ariba pentru achiziții se remarcă drept o soluție nativă AI, care aduce inteligență în fiecare etapă a procesului de gestionare a cheltuielilor, de la sourcing până la implicarea furnizorilor.
Împreună, aceste inovații din cadrul SAP Business Suite marchează începutul unei noi ere alimentate de AI, date și aplicații care se consolidează reciproc, generând inteligență, viteză și reziliență.
Be the first to comment